Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voor 6/8 weken naar New York...tips rondom verblijf gevraagd

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
isa
Amerika-newbie

Voor 6/8 weken naar New York...tips rondom verblijf gevraagd

Bericht door isa »

Jawel, wil al jaren voor wat langere tijd naar het buitenland en voordat ik in in september 2006 weer ga studeren wil ik aankomend jaar mijn kans grijpen.....oftewel, wil dus erg graag naar New York voor een paar weken, MAAR heb een aantal vragen:

- graag wil ik echt beetje gevoel hebben alsof je er woont, maw. zou erg graag bijvoorbeeld woningruil doen, zodat je echt soort van eigen woning hebt voor die paar weken. Maar werkelijk waar ken niemand die daar ervaring mee heeft, wie o wie hier wel?? En, kent 1 van jullie bemiddelingsbureaus mbt woningruil???
- In welke periode/seizoen zijn de vliegtickets het goedkoopst?
- Qua weer: hou niet van enorme kou en/of hitte, wat is dan beste/leukste periode van het jaar??

Hoop echt enorm dat er hier mensen zijn die ervaring hebben met woningruil. Ik heb inmiddels mijn hele omgeving al afgevraagd of er iemand bv kennissen of vrienden in New York heeft zitten via wie ik iets kan regelen, maar helaas........en hoe dan ook, maar aankomend jaar wil ik 6 tot 8 weken in New York zitten....:-))......dus wie o wie heeft er tips...???
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Hoi, Klik op http://www.homeexchange.com voor woningruil.
Hoogseizoen voor het vliegen is van Juni tot September en met Christmas.
April,May is een goede tijd.
Ik weet niet waar jij woont.
Als je bijvoorbeeld in Amsterdam woont heb je een betere kans voor woningruil dan bijvoorbeeld Groningen.
De meeste Europeanen willen altijd naar New York city of San Francisco gaan.
isa
Amerika-newbie

Bericht door isa »

Ik woon gelukkig inderdaad in Amsterdam en nog wel naast het Vondelpark, dus ik denk dat dat wel positief is. Zelf zat ik ook aan het voorjaar te denken.

Ben erg benieuwd of er nog mensen zijn die ook wel eens woningruil hebben gedaan....
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ik zelf nog nooit, dat wil ik wel, of een oppas voor m'n huis. Hele goeie berichten hoorde ik over http://www.holidaylink.com. Maar ja, ik vraag me af of er mensen zitten te wachten op een huis met 18 katten........
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer