Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

12-14 dagen Noord-Oost Amerika

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: 12-14 dagen Noord-Oost Amerika

Bericht door Rob »

Je kan niet met de Airtrain naar je hotel, wel kan je naar twee verschillende metrostations en vandaar uit naar je hotel.
De Aritrain rijdt alleen op JFK zelf tussen de verschillende terminals, de autoverhuurders en de twee metrostations.
Je kan met de airtrain naar Howard Beach station waar je de subway (A-train) kan nemen naar Manhatten of naar Jamaica station waar je de subway (E-train) kan nemen naar Manhatten.
Wij hebben in 2005 de Howard Beach optie gedaan, is goed te doen mits je niet te veel bagage bij hebt.
Schizofreen
Amerika-ontdekker

Bericht door Schizofreen »

Ik heb even gekeken naar de metro map en ik begrijp nu hoe het precies zit :)

Voor ons is het denk ik het makkelijkst om de airtrain naar jamaica te nemen en vanaf daar de E-train naar Lexington street :)
Schizofreen
Amerika-ontdekker

We zijn weer terug uit de States

Was echt een mega vette ervaring :D

Een negatief punt is dat onze koffers niet zijn aangekomen op Schiphol.

Ik vraag mij nu af of wij het inchecken goed hebben gedaan. Wij vlogen vanaf Washington DC, Reagan National Airport naar JFK om vanaf daar naar Schiphol te vliegen.
Onze koffers zijn in DC gelabeled voor bestemming Amsterdam. Nu is ons verteld dat wij op JFK onze koffers niet nog een keer hoefden in te checken. Ik lees nu dat mensen hun koffers achter de douane nog een keer moeten 'inchecken/transferen' voor de volgende vlucht.
Hadden wij dit dan ook moeten doen of geldt dit alleen als je overstap je eerste aankomst in de VS is?
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Jullie hebben niets fout gedaan hoor. Op de terugweg hoef je zelf niet meer je koffers op te halen. Gewoon pech, gebeurt wel vaker. Het grootste voordeel is dat je nu niet met je koffers hoeft te sjouwen, maar ze thuis bezorgd krijgt. Alleen nu maar hopen dat dat niet te lang duurt.
Schizofreen
Amerika-ontdekker

Ja ik dacht dus al dat het niet aan ons heeft gelegen.
Scheelt wel sjouwen naar huis ja maar goed had toch liever de koffers gehad :|

Nu maar wachten op een bericht dat ze terecht zijn.. daarna zal ik wel een report schrijven van onze belevenissen :D
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Graag! Ik ben zeer benieuwd en vast niet de enige :).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer