Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eerste reis

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Suus
Amerika-newbie

Eerste reis

Bericht door Suus »

Hallo allemaal

Ik ben van plan binnenkort mijn eerste reis naar de States te maken, maar weet nog niet precies hoe ik dit aan moet pakken. Mijn voorkeur gaat uit naar een autorondreis, maar wel met een aantal overnachtingen in New York en Chicago, en ook zouden we graag naar de Niagara FAlls gaan. Heeft iemand nog tips voor goedkope hotels of goedkope vluchten en rondreizen met auto of trein? Ik zit namelijk vast aan een vrij laag budget, mar wil wel graag zo veel mogelijk zien. Alvast bedankt..
USA here I come!!
GEoDLeto
Amerikafan

Bericht door GEoDLeto »

Delta heeft denk ik nog de goedkoopste vluchten naar de States, maar ze zitten momenteel in financieele moeilijkheden dus ik weet niet of het een aanrader is om bij hen te boeken. Ze kunnen er wel weer uitkomen uit die moeilijkheden maar voor hetzelfde geld gaan ze er onderdoor.
Voor hotels kun je het beste rondsnuffelen op sites als http://www.hotels.com, http://www.travelocity.com en http://www.orbitz.com. Meestal is online boeken bij die sites net een tikje goedkoper dan op de bonnefooi bij een hotel aankloppen en je kunt vergelijken.

Regards Mark

PS als je student bent, kun je korting krijgen bij KLM ;)
24th of September, 2 year wedding anniversary :D
During the romantic dinner she said:
I love you, but I need to burp now...
liliane
Amerikafan

Bericht door liliane »

Toen wij vorig jaar van Virginia naar Canada reden maakten we een tussenstop in Niagara Falls.
Onderweg hebben we geslapen in een Ramada (of zoiets) in Niagara. Die was niet zo duur omdat we laat aankwamen. Toen kregen we dus fikse korting.
Op de terugweg hebben we nog geslapen in een Super 8 en een Econolodge. Geen luxe, wel netjes verder. En vooral niet duur. Wij hadden daar zelfs ook nog een (eenvoudig) ontbijt bij, en dat is ook niet altijd zo.
Wij hebben niets gereserveerd, gewoon op de bonnefooi. Dat hebben we ook gedaan voor de nacht voor vertrek. Maar toen werd het toch wat spannend, want alle hotels rond Dulles zaten toen vol. Tot we toch ook weer bij een Super 8 kwamen en die had wel plek. Was ook weer een prima motel.
Er zijn er zat overal en in restaurants liggen vaak ook blaadjes met de motels uit de buurt en kortingscoupons.
Bij Niagara Falls hadden we het geluk dat het nog niet seizoen was. Daardoor konden wij gratis parkeren bij de Skylon Tower.
Groetjes
Liliane
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer