Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NYC Blogje

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
brekson
Amerikafan

Bericht door brekson »

Leuk om je verslag te lezen Petra! Mijn vriendin en ik gaan binnen 4 weken voor 7 dagen naar the big apple :-)

Enkele vraagjes waar jij niet alleen hoeft te anwoorden-alle tips zijn welkom:

1 De prijzen voor Broadway kan je dus binnen de perken houden door bij TKTS ( waar gelegen )aan te schuiven. Moet je hier op extra's letten ? Kan dit vroeg op de dag of best even wachten?
2) Is het echt niet meer mogelijk om lady liberty binnen te stappen?
3) Is de metro gebruiken gevaarlijk en of gebruiksvriendelijk ?
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

1) Voor TKTS zou ik absoluut naar hun locatie bij South Street Seaport gaan, degene op Times Square heeft idioot lange rijen. Hun website heeft allerlei nuttige informatie.

2) Je kunt naar binnen, als je ver van tevoren reserveert, maar niet meer tot boven in de kroon zoals vroeger. Hier staat allerlei informatie erover.

3) De metro is een veilig en goedkoop vervoermiddel, hoewel ik er zelf weinig gebruik van maak als ik in NY ben, maar dat heeft niet met het systeem zelf te maken, ik neem liever een hop on-hop off tour en loop dan alles af.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hillz
Amerika-ontdekker

Bericht door Hillz »

brekson schreef:Leuk om je verslag te lezen Petra! Mijn vriendin en ik gaan binnen 4 weken voor 7 dagen naar the big apple :-)

Enkele vraagjes waar jij niet alleen hoeft te anwoorden-alle tips zijn welkom:

1 De prijzen voor Broadway kan je dus binnen de perken houden door bij TKTS ( waar gelegen )aan te schuiven. Moet je hier op extra's letten ? Kan dit vroeg op de dag of best even wachten?
2) Is het echt niet meer mogelijk om lady liberty binnen te stappen?
3) Is de metro gebruiken gevaarlijk en of gebruiksvriendelijk ?
2) Jawel.
3) Metro is echt niet gevaarlijk en zeer gebruiksvriendelijk.
brekson
Amerikafan

Bericht door brekson »

ik dank jullie

Ik keer vast en zeker terug op dit forum

zeer interessant
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer