Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gospelzang in New York
-
- Amerika-ontdekker
Gospelzang in New York
Hallo,
Wij zouden graag een gospelkerkdienst willen bijwonen incl. zingen. Nu heb ik gezien dat er verschillende tours worden aangeboden, maar dat duurt een hele (zondag)ochtend en vinden wij te lang! Daarbij zijn wij op zondag pas in de middag in New York en vertrekken vrijdags weer. Dus zondagochtend valt voor ons af!
Heeft iemand tips voor een andere dag en evt. om op eigen houtje naar toe te gaan?
Groetjes Evelien
Wij zouden graag een gospelkerkdienst willen bijwonen incl. zingen. Nu heb ik gezien dat er verschillende tours worden aangeboden, maar dat duurt een hele (zondag)ochtend en vinden wij te lang! Daarbij zijn wij op zondag pas in de middag in New York en vertrekken vrijdags weer. Dus zondagochtend valt voor ons af!
Heeft iemand tips voor een andere dag en evt. om op eigen houtje naar toe te gaan?
Groetjes Evelien
-
- Amerika-expert
Re: Gospelzang in New York
Een aantal van die bedrijven hebben ook avondtoers door de week, naar een restaurant in Harlem en/of een muziekgelegenheid. Misschien kun je dat doen en dan ter plekke verder vragen naar een goede kerk.
Of leg je vraag voor aan een van die bedrijven, misschien doen ze ook prive toers.
Of leg je vraag voor aan een van die bedrijven, misschien doen ze ook prive toers.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-ontdekker
Re: Gospelzang in New York
Thanks voor je tip!
Ik heb op verschillende sites gekeken en er zijn inderdaad wel andere dagen/tijdstippen. Helaas is het allemaal georganiseerd en ik vind het toch wel aan de prijs!
Iemand anders nog tips?
Groetjes Evelien
Ik heb op verschillende sites gekeken en er zijn inderdaad wel andere dagen/tijdstippen. Helaas is het allemaal georganiseerd en ik vind het toch wel aan de prijs!
Iemand anders nog tips?
Groetjes Evelien
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht