Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Comic Book Stores in NY?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Jeroen80
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Comic Book Stores in NY?

Bericht door Jeroen80 »

Ik verzamelen strips en dan niet alleen Europese maar ook Amerikaanse comics (Batman, Spiderman, Superman, ... om maar effe de bekendste op te noemen). Vanaf 14 tem 22 september zit ik in NY en dan wil ik ook graag eens naar een echte comic book store om er m'n slag te slaan. Nu was mijn vraag of er hier nog liefhebbers zijn van comics en of jullie een tip hebben voor een goede comic book store in NY?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Comic Book Stores in NY?

Bericht door Petra/VS »

Niet ikzelf, maar mijn man is een grote comic book fan. Ik weet dan ook twee winkels hier in de buurt ;). In New York heb je misschien iets aan dit lijstje.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Misschien vooraf wat adressen scoren via Craigslist, zie http://newyork.craigslist.org/search/?a ... iation=sss stuk goedkoper dan winkels denk ik, have fun
Jeroen80
Amerikakenner

Bericht door Jeroen80 »

Bedankt Petra en Texas Boy
zeepie
Amerika-newbie

Bericht door zeepie »

Midtown comics is echt aan te raden. Een grote keuze comics, dvd's ja zelfs manga. Ik keek m'n ogen uit :)
Jeroen80
Amerikakenner

Bericht door Jeroen80 »

Yep idd Midtown Comics is het inderdaad ook geworden. Hebben 2 stores: 1 in de buurt van Times Square (40th street) en de andere in de buurt van Grand Central Station (Lexington avenue en 45th street). Echt aanraders, gigantische collectie aan comics, dvd's ed. Teruggekomen met m'n hele handbagage vol graphic novels (comics).
Ook een aanrader voor comics is Forbidden Planet vlakbij Union Square (Broadway en 13th street).

Een andere boekenwinkel die absoluut de moeite is: de Strand Bookstore . Ook vlakbij Union Square, op Broadway en 12th street. Hier ook een gigantisch aanbod van boeken. De comics afdeling is hier wel minder. En goedkoop ook, is vergelijkbaar met De Sleghte hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer