Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

eerste keer new york

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
bad2thebone
Amerika-newbie

eerste keer new york

Bericht door bad2thebone »

hallo iedereen ,
wij gaan met valentijn een 5 tal dagen naar manhattan (valentijnscadeautje van mij voor mn vrouwtje :)) en we gaan daar logeren in het hotel comfort inn,
weet er iemand of het een leuk hotelletje is en gezien we zeker niet van plan zijn op ons hote te blijven weet er iemand wat we zeker niet mogen missen in die 5 dagen? we hebben al vooraf een hop on hop off geboekt lijkt me heel leuk,verder graag wat info over leuke eettenten enzo
met andere woorden alle info is welkom op onze eerste new york reis
alvast bedankt
mvg david
bad2thebone
Amerika-newbie

Re: eerste keer new york

hotel confort inn chelsea is het gezien ik op internet wel meerdere confort inn gezien heb pfff nog zolang wachten :D
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Goede keuze! :-D New York dan, ik ga in november a.s. voor het eerst. Over het hotel kan ik je niets zeggen maar volgensmij is de buurt wel leuk. Hier vind je reisverhalen waar je waarschijnlijk het meeste van op kunt steken. Verder zou ik zeggen, doe alle typische toeristendingen als je voor het eerst gaat maar probeer ook even in de sporen van een New Yorker te treden.
Suggesties: Empire State Building, Rockefeller center i.c.m. Top of the Rock, Times Square, Fifth Avenue, Central Park, Statue of Liberty i.c.m. Ellis Island, eventueel de Staten Island Ferry of ter vervanging van Statue of Liberty, Wall Street, Ground Zero, Brooklyn Bridge. Er is zooooveel te doen! Washington Square gaan wij niet naartoe maar ik heb vaak mensen horen zeggen dat je er het echte oude New York vindt. Verder zou ik vooral genieten, genieten en genieten! :D Lees wel veel verhalen en dingen van tevoren, dat is namelijk al vaak de halve reis...
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

Over mogelijke dagvullingen kan ik je ganse pagina's volschrijven, maar als je wil kan ik je ons programma van een maandje terug doorsturen.
Daar staan de bekende, maar ook 'hidden gems' bij. Er zit ook een pagina restauranttips e.d. bij.
Laat me dus via PM iets weten of je interesse hebt.
Verder kan je in de meeste van mijn posts veel info halen over deze schitterende stad.
Hier heb je alvast enkele topics over attracties.
viewtopic.php?f=9&t=23289&p=368791#p368791 (zeker een aanrader aangezien je op Valentijn gaat)
viewtopic.php?f=9&t=22124&p=375736#p375736
viewtopic.php?f=9&t=24064&p=381652#p381652 (een topic waar ik héél veel tips geef)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
bad2thebone
Amerika-newbie

thanks gasten,pfff zo veel te zien en te doen en zo weinig tijd,ik denk van zeker eens bij macy's langs te gaan om vrouwtje te plezieren,volgens mij(ik kan er ook gigantisch naast zijn) zal het wel zoiets zijn als el corte ingles-winkels in spanje , dat zijn ook halve steden
in ieder geval zal er veel rennen aan te pas komen en weinig slaap :) om alles te zien
tnx
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer