Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Graag tips voor omgeving Boston, NYC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
RadicalDude
Amerika-newbie

Graag tips voor omgeving Boston, NYC

Bericht door RadicalDude »

Dag allemaal :) , ik ben nieuw hier. Ik heb me aangemeld omdat ik met mijn vrouw in de zomer van 2004 3 weken naar de USA ga, en graag wat tips wil. We gaan eerst naar NYC en daarna met bus of trein naar Boston, waar ikzelf al eens eerder geweest ben. Na in totaal een dag of 8 NYC en Boston hebben we een kleine 2 weken over, en willen we graag 'hiken' en naar een leuke kustplaats. In de thread van NY State hieronder staan al leuke tips, maarre, er zijn vast bezoekers die meer weten, met name in omgeving Boston ook...? :roll:

Alvast dank!

RD
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik ga toevallig dit weekend naar Boston, mijn zus woont in Newburyport, een leuk oud Whaling stadje.

In de omgeving van Boston is ontzettend veel te zien. Langs de kust naar het noorden is prachtig, of naar het oosten, naar Cape Cod. Ook leuk om te trekken, voor de Cape met al zijn kleine oude stadjes.

Maar reken wel op drukte in de zomer, dit is tenslotte de drukke North-East corridor.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hansje
Amerika-ontdekker

Bericht door Hansje »

Cape Cod/Martha's Vineyard is leuk maar ERRUG duur........
er zijn meer leuke/kleine plaatsjes langs de kust maar verwacht in ieder geval geen uitbundig strandleven; meer vusvangst, bootjes varen etc.
Niet voor niets woont Bush senior hier nog....
Queeni
Amerika-ontdekker

Re: Graag tips voor omgeving Boston, NYC

Bericht door Queeni »

Cape Cod is een aanrader vindt ik.Ik heb me daar prima geamuseerd.In o.a provincetown kun je een walvisvaart maken en dat is best interesant.Wij hadden geluk dat we smorgens gingen en de walvissen waren overal om ons heen te zien.We zijn ook een keer laat in de middag gegaan en toen hebben we er maar twee gezien,dat was jammer.
Maar voor de rest is Cape Cod een leuk uitstapje.En ook Martha's Vineyard waar je met een ferry naar toe gaat is zeker de moeite waard.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Laat ik dan ook een goed woordje doen voor Nantucket, het andere eiland waar je met de boot naar toe kunt. Een heel uniek eiland, dat wel in de tijd stil lijkt te hebben gestaan.
Het is allemaal wel flink wat rijden vanuit Boston, toch zeker 4 uur.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer