Het aftellen gaat gestaag bij ons!!!! Nog maar 15 dagen (of morgen over 2 weken

) dan kunnen we de sfeer van New York opsnuiven.
Want hebben we er een zin in. Hoe zal het ons bevallen in NY, zit het weer een beetje mee? Kou is niet erg, maar een blauwe lucht met een gezellig zonnetje is toch altijd prettiger als regen of behoorlijke sneeuwbuien.
Wat gaan we shoppen, hoeveel gaan we shoppen, waar gaan we shoppen????? Hoe gaan we onze dagen indelen, want ja we willen (ondanks de kou en de shoppingafwijking) toch wel veel zien van New York.
Gaan we wel met de hop-on-hop-off bus, of nemen we toch een metrocard? Hebben we alle belangrijke sightseeings meegenomen in ons lijstje, zijn we niets vergeten??
Het zijn maar een paar vragen die ons bezighouden. Maar we hebben besloten om die beslissingen gewoon te nemen als we daar zijn. Kaartjes kopen we niet van te voren. We besluiten die dagen die we er zijn, hoe we het gaan doen. We laten het toch voornamelijk afhangen van het weer (logisch denk ik

)
Waar ik ook wel benieuwd naar ben is hoe onze gezinnen zullen reilen en zeilen zonder ons. Niet dat we onmisbaar zijn (nou ja, misschien een beetje, dat hopen we tenminste

). Maar het is toch ook voor het eerst dat ze een week "de spil in het gezin" zullen zijn. De mannen koken nagenoeg niet, en de wasmachine, ja daar weten ze van dat daar de vuile was in moet. Maar verder???????
Ik hoop wel dat ik mijn huis nog een beetje in fatsoenlijke staat terugvind

. Het avondeten was als besloten om bij beide oma's ieder één avond aan te schuiven. Ook gaan de mannen met de kids een avond gezellig uiteten, hadden ze al besloten.
Nou ja, veel nieuws heb ik eigenlijk niet te melden. Alleen dat ik alvast erg uitkijk naar het verslag van diegene die nog voor ons naar New York gaan. Heeeeeerlijk om te lezen, dus schroom niet als je binnenkort gaat om een verslag achter te laten op dit forum. Je maakt mij (en ook wel anderen denk ik) heel gelukkig mee!!
Het allerergste vind ik nog van mezelf dat ik stiekum aan het kijken ben voor de herfstvakantie. De werkzaamheden in ons bedrijf zijn iets gewijzigd, zodat we dan ook nog een weekje weg kunnen. Misschien ook nog naar New York in de herstvakantie met het gezin. Of ben ik dan echt TE ERG??????