Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Laat vertrek vanuit Newark

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
J&W
Amerikafan

Laat vertrek vanuit Newark

Bericht door J&W »

Over 93 dagen (handig zo'n countdown thingie op je IGoogle :wink: ) gaan wij lekker naar New York!
We landen 22 april op JFK en 28 april vliegen we weer vanuit Newark terug naar Amsterdam.

We vertrekken de 28e pas om 22.55 uur en moeten dus die hele dag nog door zien te komen. Is natuurlijk geen probleem en mijn plan was om die dag al shoppend door te brengen in de grote outlet mall (Jersey Gardens) en de Wal-Mart in de buurt van Newark.
Ik zit er nu aan te denken om voor die laatste dag een goedkoop hotel/motel rond het vliegveld te boeken via Priceline of Hotwire zodat we in ieder geval nog onze laatste aanwinsten rustig kunnen inpakken op de hotelkamer en evt. douchen, relaxen etc. voordat we naar het vliegveld gaan.

Is dit een goed plan? We blijven immers niet slapen.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Laat vertrek vanuit Newark

Bericht door Annie »

Als je dit al van plan bent, dan zou ik de laatste nacht al in dat hotel slapen, je kan dan daar je bagage in bewaring geven.
En dan kan je ook je aankopen nog wel even in de koffers stoppen na het shoppen.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Klinkt als een uitstekend plan.
Ik zou even proberen contact op te nemen met wat hotels soms kun je gewoon de kamer voor een paar uur huren (klinkt gelukkig niet heel fout) om even uit te rusten en te douchen.
Wij hebben dat ook wel eens gedaan en dat was heel goedkoop maar wij hadden niet vooraf gereserveerd wat waarschijnlijk wel wat uit zal maken.
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

Annie schreef:Als je dit al van plan bent, dan zou ik de laatste nacht al in dat hotel slapen, je kan dan daar je bagage in bewaring geven.

We hebben al via Priceline een hotel gereserveerd dus dat is niet mogelijk. Maar we willen ook echt 5 volle dagen in Manhatten door brengen.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Dan is de optie van Katja misschien wel iets.
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

Katja schreef: Ik zou even proberen contact op te nemen met wat hotels soms kun je gewoon de kamer voor een paar uur huren (klinkt gelukkig niet heel fout) om even uit te rusten en te douchen.
Wij hebben dat ook wel eens gedaan en dat was heel goedkoop maar wij hadden niet vooraf gereserveerd wat waarschijnlijk wel wat uit zal maken.
Hebben jullie dat ook in NY gedaan of in andere steden?
Wij zaten nl. ook aan een paar uur te denken maar omdat het in/rond NY best een prijzig gebied is qua hotels kunnen we dus misschien net zo goed gaan Pricelinen en dan hopelijk voor minder dan $60,- een kamer krijgen.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik heb het niet in New York gedaan maar bijvoorbeeld wel in Cannes wat ook echt duur was in de periode dat wij er waren.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

wij hebben dit ook zo gedaan voor in maart a.s. 5 nachten via priceline op times square geboekt en de laatste nacht de country inn & suites in elizabeth ( naast de jersey mall zo'n beetje) ook via priceline gewonnen voor 50 $. Dit om ook nog lekker te kunnen shoppen en kort bij de luchthaven te zijn.Wij vertrekken wel "al" om 17.50 uur.
De details kun je hier lezen:
http://www.newyork2010karinenjohn.web-log.nl
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer