Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reis organiseren
reis organiseren
Hallo,
Ik ben als reisbegeleider aan het proberen een reis in mekaar te boksen naar het oosten van Amerika. Deze kant van de USA ken ik niet goed, dus ik vraag even jullie mening over volgende route:
Ter info: het zou een reis met een minibus worden, en dit voor drie weken (daarom is het denk ik belangrijk te eindigen in New York - aangezien we daar de minibus niet meer nodig hebben, zou ik hem al enkele dagen op voorhand inleveren...)
- Atlanta
- chattahoochee national forest
- Great Smokey mountains
- Roanoke (tussenstop)
- Washington
- Philadelphia
- Boston
- Rhode Island
- New York city
Alvast bedankt!
Ik ben als reisbegeleider aan het proberen een reis in mekaar te boksen naar het oosten van Amerika. Deze kant van de USA ken ik niet goed, dus ik vraag even jullie mening over volgende route:
Ter info: het zou een reis met een minibus worden, en dit voor drie weken (daarom is het denk ik belangrijk te eindigen in New York - aangezien we daar de minibus niet meer nodig hebben, zou ik hem al enkele dagen op voorhand inleveren...)
- Atlanta
- chattahoochee national forest
- Great Smokey mountains
- Roanoke (tussenstop)
- Washington
- Philadelphia
- Boston
- Rhode Island
- New York city
Alvast bedankt!
Re: reis organiseren
Mag ik een hele kritische reactie plaatsen? Hoe professioneel ben je als reisbegeleider als je deze vraag op een forum zet? Misschien begrijp ik het helemaal verkeerd, maar mensen betalen jou voor het maken/begeleiden van een reis naar een gebied waar je geen ervaring in hebt? Lijkt me niet zo heel handig.....
Aan de andere kant, misschien ben je gewoon aan de knutsel voor een paar vrienden, in dat geval zou ik het forum goed doorspitten en een eerste reissuggestie hier plaatsen, dat geeft makkelijker reactie!
Aan de andere kant, misschien ben je gewoon aan de knutsel voor een paar vrienden, in dat geval zou ik het forum goed doorspitten en een eerste reissuggestie hier plaatsen, dat geeft makkelijker reactie!
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004
http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik neem aan dat je wel weet waar je mee bezig bent dus natuurlijk zijn we hier bereid om je te helpen. Ik vraag me af wat je precies bdoelt met tussenstop, achter Roanoke. De afstanden in Amerika moet je niet onderschatten en als je bedoelt dat je vanaf Atlanta in één keer naar Roanoke wilt rijden met twee tussenstops over dag in twee parken, dan lijkt me dit vrijwel onmogelijk. Ik zou dan zeker nog een overnachting erbij doen want anders kan het wel eens heel erg druk worden.
Verder weet ik niet wat je in Rhode Island wilt gaan bezoeken? Natuur of alleen steden? Als je alleen steden wilt bezoeken en in Boston in het centrum wilt blijven zou ik de minibus inleveren in New York en wellicht verder reizen per trein met als eindbestemming Boston?
Verder weet ik niet wat je in Rhode Island wilt gaan bezoeken? Natuur of alleen steden? Als je alleen steden wilt bezoeken en in Boston in het centrum wilt blijven zou ik de minibus inleveren in New York en wellicht verder reizen per trein met als eindbestemming Boston?
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Wij gaan komende zomer een deel doen van je genoemde route. Wellicht heb je wat aan de plaatsen die wij willen bezoeken (naast de bekende grote steden): Delaware Water Gap, Lancaster e.o. (Amish country), Gettysburg National Military Park, Harpers Ferry National Historical Park, Shenandoah National Park, Damascus (Mount Rogers National Recreation Area), Great Smoky Mountains National Park, Williamsburg, Chincoteague. Hier staat onze route.
Ja, ik had er misschien nog wat meer context moeten bijplaatsen
Ik ben wel degelijk reisbegeleider, maar dit bij een jongerenorganisatie die zijn reisbegeleiders niet als gidsen zien (die dus alles weten en al 100 keer op een bestemming geweest zijn) maar een reisbegeleider zien als iemand die mee op reis gaat en eindverantwoordelijkheid draagt.
Bedankt alvast voor de geboden hulp. Ik had graag een reis gemaakt waarbij natuur en steden elkaar afwisselen, hoewel ik het moeilijker vind om deze afwisseling te bekomen in Oost-Usa. Ik ga zelf nog wat concreter op zoek en zal bij eventuele concretere vragen de weg naar het forum nog wel vinden.
Nu concentreer ik me eerst weer op mijn reis naar West-USA
Bedankt alvast!

Bedankt alvast voor de geboden hulp. Ik had graag een reis gemaakt waarbij natuur en steden elkaar afwisselen, hoewel ik het moeilijker vind om deze afwisseling te bekomen in Oost-Usa. Ik ga zelf nog wat concreter op zoek en zal bij eventuele concretere vragen de weg naar het forum nog wel vinden.
Nu concentreer ik me eerst weer op mijn reis naar West-USA
Bedankt alvast!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Lijkt me juist makkelijk. Natuur en steden liggen hier vlak bij elkaar.NoraL schreef:Ik had graag een reis gemaakt waarbij natuur en steden elkaar afwisselen, hoewel ik het moeilijker vind om deze afwisseling te bekomen in Oost-Usa.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ha NoraL,
Ik kwam misschien wat grof uit de hoek, sorry hiervoor, maar ik heb zelf een keer een hele slechte ervaring gehad met een reisleider, dus vandaar dat ik een beetje stekelig reageerde.
Inhoudelijk kan ik je niet erg helpen, wij hebben juist een stuk noordelijker rondgetrokken.
Ik kwam misschien wat grof uit de hoek, sorry hiervoor, maar ik heb zelf een keer een hele slechte ervaring gehad met een reisleider, dus vandaar dat ik een beetje stekelig reageerde.
Inhoudelijk kan ik je niet erg helpen, wij hebben juist een stuk noordelijker rondgetrokken.
-------------------------------------------------------------------------------------------
-
- Vergelijkbare Onderwerpen