Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zomer in USA
Zomer in USA
Ik ben van plan om eind augustus 2,5 week naar het noordoosten van de VS te gaan. Ik vlieg waarschijnlijk op New York en vanaf daar wil ik reizen richting Chicago, vanwaar ik weer terug vlieg naar A'dam. Op welke manier kan ik het beste van New York naar Chicago; per trein of per bus? Het liefst niet te duur, maar wel enigzins comfortabel. Verder wil ik graag weten waar het in deze regio leuk is om naar toe te gaan, wat de mooie stranden zijn etc. etc. Het moet wel te bereiken zijn per openbaar vervoer, want een auto kan ik niet huren omdat je dan langer dan 3 jaar je rijbewijs moet hebben geloof ik.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet Fabian
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet Fabian
Veel tips kan ik je hierover niet geven maar ik las wel je stukje over een auto huren.
Ik weet dat je minimaal 21 moet zijn om een auto te kunnen huren en dat je ook minimaal 1 jaar in het bezit moet zijn van een rijbewijs (en je hebt een creditcard nodig). Dus jouw gedachte over 3 jaar een rijbewijs moeten hebben klopt niet.
Misschien dat dit weer wat meer mogelijkheden schept.
Ik weet dat je minimaal 21 moet zijn om een auto te kunnen huren en dat je ook minimaal 1 jaar in het bezit moet zijn van een rijbewijs (en je hebt een creditcard nodig). Dus jouw gedachte over 3 jaar een rijbewijs moeten hebben klopt niet.
Misschien dat dit weer wat meer mogelijkheden schept.
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1301 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-