Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York Yankees
Re: New York Yankees
Weet iemand het verschil tussen Terrace en Grandstand?
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Grandstand = bovenste ringobeliks schreef:Weet iemand het verschil tussen Terrace en Grandstand?
Terrace = zit een ring onder de bovenste ring
Op deze link kan je precies zien waar bovenstaande plaatsen zijn gesitueerd: Ballpark/seating_pricing
Ok, dank, hartstikke duidelijk!
Is het mogelijk om op de dag van de wedstrijd bij het stadion nog aan kaartjes te komen?
Aangezien op internet voor de Mets- Yankees nog steeds een pakket tickets voor 3 wedstrijden moet worden gekocht.
Op andere sites vind ik geen tickets onder de $100. Zoveel willen we er niet voor betalen.
Aangezien op internet voor de Mets- Yankees nog steeds een pakket tickets voor 3 wedstrijden moet worden gekocht.
Op andere sites vind ik geen tickets onder de $100. Zoveel willen we er niet voor betalen.
Volgens mij kun je via mlb.com / Ticketmaster gewoon kaartjes per wedstrijd kopen? Maar als de goedkopere kaarten zijn uitverkocht, kom je inderdaad bij de duurdere kaarten uit!
Bij het stadion kun je vaak de kaarten kopen die niet opgehaald zijn of over zijn, maar je bent dan niet verzekerd van een kaartje en al helemaal niet van de prijs!
Bij het stadion kun je vaak de kaarten kopen die niet opgehaald zijn of over zijn, maar je bent dan niet verzekerd van een kaartje en al helemaal niet van de prijs!
Ik kan wel gewoon losse kaartjes kopen, maar op het moment dat ik naar de wedstrijd wil, zijn ze uitverkocht.
Nu kun je nog wel kaarten op andere plekken kopen, maar daar kan ik weer niet met mijn Nederlandse Credit Card terecht...
Nu kun je nog wel kaarten op andere plekken kopen, maar daar kan ik weer niet met mijn Nederlandse Credit Card terecht...

- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
In principe kan je altijd kaartjes op de dag van de wedstrijd kopen...dat heb ik zelf diverse keren gedaan. Moet ik er wel bij zeggen dat het er een beetje aan ligt hoe populair de tegenstander is. Populaire games zijn meestal zo uitverkocht maar als de game niet is uitverkocht kan je gewoon aan de kassa kaartjes kopen. Als aan de kassa geen kaartje meer verkrijgbaar zijn dan lopen er rond het stadion altijd nog mensen die kaartjes over hebben. Gewoon naar het stadion gaan en proberen. Als het een dag niet lukt om aan kaartjes te komen kan je het altijd nog de volgende dag proberen omdat men meestal een aantal wedstrijden tegen dezelfde tegenstander afwerkt. Suc6...Marloes schreef:Is het mogelijk om op de dag van de wedstrijd bij het stadion nog aan kaartjes te komen?
Dan zien we het wel als we in NY zijn. We kunnen in ieder geval sfeer proeven mochten er geen betaalbare kaartjes meer te koop zijn.
-
- Amerika-newbie
Hallo Allemaal,
Ik wil graag met mijn vriendin op zondag 25 juli een wedstrijd van de Yankees bijwonen. Via de officiele site van de yankees en de MLB kunnen we niet aan kaarten komen.
Via Stubhub.com hebben we het ook geprobeerd maar dan moet je in Amerika of Canada wonen.
Mijn vraag is de volgende:
Kun je buiten de site van de Yankees ook aan kaarten komen?
Zoja, kan dat ook zonder die belachelijke bezorgingskosten te betalen? (bijvoorbeeld bij hotel laten bezorgen)
Alvast bedankt!
Groeten Rob
Ik wil graag met mijn vriendin op zondag 25 juli een wedstrijd van de Yankees bijwonen. Via de officiele site van de yankees en de MLB kunnen we niet aan kaarten komen.
Via Stubhub.com hebben we het ook geprobeerd maar dan moet je in Amerika of Canada wonen.
Mijn vraag is de volgende:
Kun je buiten de site van de Yankees ook aan kaarten komen?
Zoja, kan dat ook zonder die belachelijke bezorgingskosten te betalen? (bijvoorbeeld bij hotel laten bezorgen)
Alvast bedankt!
Groeten Rob
Razorgator. Daar heb ik ook Yankees tickets besteld en vorige week per post ontvangen. Je betaalt wat meer, maar dat vond ik het wel waard.
Ik ga naar Yankees-Red Sox.
Ik ga naar Yankees-Red Sox.
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Gewoon op de dag zelf kaartjes aan de kassa kopen bij het stadion van NYY. Ik verwacht dat deze wedstrijd niet is uitverkocht tegen KC.robmeijerink schreef:Hallo Allemaal,
Ik wil graag deze zomer een baseballwedstrijd bezoeken; heeft even geduurd voordat ik een site vond die gewoon tickets levert via de mail waarbij de leveringskosten slechts 2 USD zijn; heb vanavond besteld en direct een mail met de kaartjes terug ontvangen; ga er vanuit dat ook basketbal en football-tickets zo besteld kunnen worden: http://www.ticketmaster.com
succes, Rik
succes, Rik
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Je hebt dus niet "Will call" gekozen?
Bij Ticket fast staat dat het alleen voor US customers geldt. Blijkbaar is dat dus niet zo?
Bij Ticket fast staat dat het alleen voor US customers geldt. Blijkbaar is dat dus niet zo?
ja, ik heb zojuist kaartjes besteld voor Yankees - toronto blue jays op 4 juli maar als je goed leest wordt voor een buitenlander alleen de optie will call gegeven.
New York-Miami 2009 rondreis
New York-2010
New York-2014
New York-2010
New York-2014
-
- Amerika-newbie
Hallo Allemaal,
Het is inmiddels gelukt. De optie om op de dag zelf kaartjes te halen was er natuurlijjk altijd maar ik heb liever wat meer zekerheid.
Ik heb ze nu via Stubhub.com besteld en de kaartjes of de billing van de creditcard laten bezorgen bij het hotel waar we verblijven.
Toen ik dat had geregeld kwam in beeld dat ik e-tickets kreeg dus heb ik de 2 kaartjes al in mijn bezit!
Bedankt voor de hulp!
Het is inmiddels gelukt. De optie om op de dag zelf kaartjes te halen was er natuurlijjk altijd maar ik heb liever wat meer zekerheid.
Ik heb ze nu via Stubhub.com besteld en de kaartjes of de billing van de creditcard laten bezorgen bij het hotel waar we verblijven.
Toen ik dat had geregeld kwam in beeld dat ik e-tickets kreeg dus heb ik de 2 kaartjes al in mijn bezit!
Bedankt voor de hulp!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Mij is het ook gelukt voor vrijdag 16 juli.
Ik heb via Razorgator 3 tickets Grandstand tussen homeplate en first base gekocht voor in totaal 110 USD.
Omdat het e-tickets waren nagenoeg geen extra kosten.
Ook waren ze weinig duurder dan de prijs via Ticketmaster
Zaterdag 17 juli was ons alternatief maar omdat het dan Legends day is, is dat moeilijker
Ik heb via Razorgator 3 tickets Grandstand tussen homeplate en first base gekocht voor in totaal 110 USD.
Omdat het e-tickets waren nagenoeg geen extra kosten.
Ook waren ze weinig duurder dan de prijs via Ticketmaster
Zaterdag 17 juli was ons alternatief maar omdat het dan Legends day is, is dat moeilijker
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik wil ook graag een baseball wedstrijd zien als wij in New York zijn (12 tot 20 juni). Volgens ticketmaster spelen ze in die week tegen de Houston Astros, de Philadelphia Phillies en tegen de Mets. Zijn die wedstrijden zodanig populair dat als we een ticket onder de 30 dollar willen hebben voor 1 van die 3 wedstrijden we nu al moeten reserveren?
Als je toch al zeker weet dat je een van deze wedstrijden wil bezoeken zou ik gewoon een kaartje kopen!
(Ik zou persoonlijk voor de Yankees tegen de Mets gaan
)
(Ik zou persoonlijk voor de Yankees tegen de Mets gaan

Ik krijg het niet voor elkaar; volgens Stubhub kan ik niet betalen met een Europese Credit Card.
Wanneer ik op Afronden (ofzoiets) klik om te betalen via Paypal, krijg ik te zien dat er iets niet goed is
; ik heb toen gebeld met Stubhub en kreeg bovenstaande te horen.
Hoe zit dat bij jullie?
Wanneer ik op Afronden (ofzoiets) klik om te betalen via Paypal, krijg ik te zien dat er iets niet goed is

Hoe zit dat bij jullie?
-
- Amerika-newbie
Ik denk dat dit komt omdat je met je nederlandse adresgegevens alles hebt ingevuld.
Daar kunnen de kaartjes niet bezorgd worden of 'mag' je ze niet aanschaffen.
Ik zou dus het telefoonnummer van je hotel gebruiken en en hun adresgegevens. Vervolgens het hotel inlichten dat je de kaartjes daar laat bezorgen.
Vervolgens met je creditcard betalen (is bij mij gelukt)
Succes!
Daar kunnen de kaartjes niet bezorgd worden of 'mag' je ze niet aanschaffen.
Ik zou dus het telefoonnummer van je hotel gebruiken en en hun adresgegevens. Vervolgens het hotel inlichten dat je de kaartjes daar laat bezorgen.
Vervolgens met je creditcard betalen (is bij mij gelukt)
Succes!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht