Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Harlem streetbasketball : Rucker Park

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
iverson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Harlem streetbasketball : Rucker Park

Bericht door iverson »

Dag iedereen

Ik ben van plan om binnen 3 weken Rucker park in Harlem te bezoeken. Daar worden elke weekdag om 18u en 20u streetball wedstrijden gespeeld tussen zeer goede teams waaronder hier en daar een NBA'er.
Rucker Park is zeer bekend in het milieu (beste straatbasketbal ter wereld).
http://en.wikipedia.org/wiki/Rucker_Park

Hieronder een filmpje:
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Nu is mijn vraag, heeft iemand hier dit ooit al gedaan? En wat zijn de ervaringen

iverson
nycfan
Amerika-newbie

Re: Harlem streetbasketball : Rucker Park

Bericht door nycfan »

Hey ik ben zelf een aantal keren op rucker park geweest. Is echt een enorme leuke ervaring. Als je van basketball houdt zal ik ook langs west 4th en pro city (hunter college) gaan.
iverson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Harlem streetbasketball : Rucker Park

Bericht door iverson »

Is echt een enorme leuke ervaring
Ik ben begin juli geweest maar het is toch wat tegen gevalllen... niets van show, geen dunks, missen van makkelijke inleggers... Ik had de wedstrijd van 20u.
Was dit bij julie beter? Hoe weet je welke wedstrijd goed is??

iverson
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer