Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel NY
Hotel NY
Hallo,
Welk is een degelijk hotel met een beetje een schappelijke prijs in de buurt van Times Square of Empire State Building? Het zou zijn voor juni '11.
Lilo
Welk is een degelijk hotel met een beetje een schappelijke prijs in de buurt van Times Square of Empire State Building? Het zou zijn voor juni '11.
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Hotel NY
In de buurt van Times Square én Central Park, dan heb ik 2 woorden voor je: Wellington Hotel.
Ge-wel-di-ge locatie aan een héél scherpe prijs (als je op tijd bent met boeken tenminste en/of je 30% korting krijgt via hun site). Schitterend openbaar vervoer met een van de drukste metrolijnen letterlijk aan de deur. Gezellige eetgelegenheden langs alle kanten en je bent overal in een paar minuten tijd.
Wat mij betreft, dit is dé locatie om NY te gaan verkennen.
Ge-wel-di-ge locatie aan een héél scherpe prijs (als je op tijd bent met boeken tenminste en/of je 30% korting krijgt via hun site). Schitterend openbaar vervoer met een van de drukste metrolijnen letterlijk aan de deur. Gezellige eetgelegenheden langs alle kanten en je bent overal in een paar minuten tijd.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Is dit op basis van vergelijkingen met andere hotels?headhunterke schreef:...Wellington Hotel... Wat mij betreft, dit is dé locatie om NY te gaan verkennen.
Hmm, Tussen de 250 en de 400€ per nacht vind ik toch nogal prijzig.headhunterke schreef:In de buurt van Times Square én Central Park, dan heb ik 2 woorden voor je: Wellington Hotel.
Ge-wel-di-ge locatie aan een héél scherpe prijs (als je op tijd bent met boeken tenminste en/of je 30% korting krijgt via hun site).
Ik weet wel dat het in New York heel duur is. Wij hebben er 2 keer gelogeerd: 1x in 2000 in de YMCA en 1 keer in 2003 met Kerstmis in een hotel gerund door een Chinees,

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- headhunterke
- Amerikakenner
Ik heb niet naar de prijzen gekeken, maar ik heb het hotel gevonden via Expedia voor september 2009 voor amper 175 dollar per kamer.
Ja. Sommige hotels kunnen nog wel eens dichter tegen een bepaalde attractie liggen, maar dit hotel ligt heel erg goed om van alles wat te zien. Zowel uptown als downtown & midtown zijn te bereiken met de metrolijn die aan de deur ligt. Overstap gaat ook makkelijk, aangezien Times Square op 10 minuutjes wandelen is (met de metro echter nog sneller bereikbaar)Emenem schreef:Is dit op basis van vergelijkingen met andere hotels?headhunterke schreef:...Wellington Hotel... Wat mij betreft, dit is dé locatie om NY te gaan verkennen.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij hebben zojuist 4 dagen NY achter de rug en geslapen in het Skyline hotel op 49th en 10th. Ongeveer 10-15 minuten lopen vanaf Times Square en vanaf Rockefeller. Prima hotel voor niet al te hoge prijzen.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Ik heb afgelopen maart in het Millennium Broadway gezeten aan West 44th Street, direct aan Times Square. De tweede keer in dat hotel voor mij en weer prima bevallen. Ruime kamer op de 29ste verdieping met een schitterend uitzicht op Times Square. Voor 5 nachten was ik incl.tax zo'n 1000 dollar kwijt, geboekt via Easytobook.com.
- US-fanboy
- Amerikakenner
Wij hebben eind juli in Beekman Tower Hotel gezeten op ong. 10-15 minuten van Times Square en Empire State Building.
Redelijk hotel bij de UN (misschien iets verouderd maar prima om er te slapen). Onderweg van hotel naar Times Square loop je langs Top of the Rock (Rockefeller Plaza).
Geboekt voor $ 150 per nacht (incl. alle taxes) bij Priceline. Gezien de tijd die je nog hebt zou ik het zeker via Priceline proberen en 3 sterren als ondergrens aanhouden.
Redelijk hotel bij de UN (misschien iets verouderd maar prima om er te slapen). Onderweg van hotel naar Times Square loop je langs Top of the Rock (Rockefeller Plaza).
Geboekt voor $ 150 per nacht (incl. alle taxes) bij Priceline. Gezien de tijd die je nog hebt zou ik het zeker via Priceline proberen en 3 sterren als ondergrens aanhouden.
- john ny
- Amerikakenner
Het Edison is een aardig hotel met vaak goede prijzen... ligt vlak bij TS en 42 street. Maar voor juni 2011 zou ik nog even wachten met boeken/reserveren. Daar komen vast nog wel aanbiedingen voor
.

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
- headhunterke
- Amerikakenner
Heb ik ook al geslapen. Maar ik had Wellington Hotel goedkoper én ik zou zelfs ietsje meer betalen voor de locatie.analogkid schreef:Wij hebben zojuist 4 dagen NY achter de rug en geslapen in het Skyline hotel op 49th en 10th. Ongeveer 10-15 minuten lopen vanaf Times Square en vanaf Rockefeller. Prima hotel voor niet al te hoge prijzen.
Skyline daarentegen ligt tegen Hell's Kitchen, ook een gezellige buurt natuurlijk, maar ligt iets meer 'afgelegen'
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Affinia Dumont New York, 150 East 34th Street, NY city, Tel: 212.481.7600
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
ik heb zowel vorig jaar als dit jaar in het New York Marriott Marquis geslapen op times Square..
Super hotel en echt heeel voordelige prijzen, als je een beetje zoekt..
Ik heb dit 2x geboekt met ebookers..
De periode speelt een grote rol voor de prijs.. maar juni moet perfect te doen zijn, dit jaar ben ik in mei geweest, vorig jaar eind mei-begin juni..
echte aanrader!
Super hotel en echt heeel voordelige prijzen, als je een beetje zoekt..
Ik heb dit 2x geboekt met ebookers..
De periode speelt een grote rol voor de prijs.. maar juni moet perfect te doen zijn, dit jaar ben ik in mei geweest, vorig jaar eind mei-begin juni..
echte aanrader!
2001:rondreis west amerika-juli-14dagen
2009: NY-5 dagen
2010: NY-8 dagen
2012: LA-Las vegas- 7 dagen
2018: NY-8 dagen
2019: NY-5 dagen
2020: NY-5 dagen
2021: NY-6 dagen
2022: Las Vegas - NY- 8 dagen
2009: NY-5 dagen
2010: NY-8 dagen