Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route Noordoost Amerika
Route Noordoost Amerika
Hallo,
Wij willen in 2011 met onze 3 kinderen een reis van 3 weken per camper maken door het noord-oosten van Amerika.Wie heeft tips voor een leuke route? Welke plaatsen moeten we zeker aan doen? Alle tips en info is welkom.
Groet,
Esther
Wij willen in 2011 met onze 3 kinderen een reis van 3 weken per camper maken door het noord-oosten van Amerika.Wie heeft tips voor een leuke route? Welke plaatsen moeten we zeker aan doen? Alle tips en info is welkom.
Groet,
Esther
Re: Route Noordoost Amerika
Dag Esther
Pff wel een zeer ruime vraag! Er is zoveel te doen in het Noord-Oosten!
Welke periode ga je juist?
Sowieso zou ik volgende zaken zeker plannen:
* 5 dagen New York City
* de kust van Connecticut, hier heb je enkele zeer mooie plaatjes
* Boston met zijn gezellige centrum, je kan hier in de buurt ook eventueel een walvissentocht maken!
* bezoek aan Harvard University
* gebied van de Fingerlakes
* een dagje Niagara Falls
* de streek rond Lancaster, PA verkennen (hier wonen veel Amish, wij vonden vooral Amish farm and house een aanrader! Ook eventjes cruisen tussen de velden en boerderijen kan leuk zijn!)
* een volledige dag Philadelphia, dit is echt een zeer mooie stad met veel geschiedenis!
* Gettysburg National Battlefield
* enkele dagen Washington DC (hier is enorm veel te doen, ook in de weide omgeving! Zoek maar eens goed op het forum)
* enkele dagen strand in Atlantic City of Cape May (Atlantic City wordt het Las Vegas van de oostkust genoemd, was wel eens leuk om te zien)
* misschien een dagje Six Flags??? Ze hebben ook een geweldig waterpark! En je kan er op safari
* Princeton University (als je Harvard niet bezocht hebt)
Ziezo dit is waar ik spontaan aan denk... Er is natuurlijk nog veel meer te zien!
Haal anders even in de bib wat boeken of zoek wat op het internet! Het plannen van een reis is al bijna half zo leuk als de reis zelf!
Als je nog vragen hebt, laat maar gerust weten!
iverson
Pff wel een zeer ruime vraag! Er is zoveel te doen in het Noord-Oosten!
Welke periode ga je juist?
Sowieso zou ik volgende zaken zeker plannen:
* 5 dagen New York City
* de kust van Connecticut, hier heb je enkele zeer mooie plaatjes
* Boston met zijn gezellige centrum, je kan hier in de buurt ook eventueel een walvissentocht maken!
* bezoek aan Harvard University
* gebied van de Fingerlakes
* een dagje Niagara Falls
* de streek rond Lancaster, PA verkennen (hier wonen veel Amish, wij vonden vooral Amish farm and house een aanrader! Ook eventjes cruisen tussen de velden en boerderijen kan leuk zijn!)
* een volledige dag Philadelphia, dit is echt een zeer mooie stad met veel geschiedenis!
* Gettysburg National Battlefield
* enkele dagen Washington DC (hier is enorm veel te doen, ook in de weide omgeving! Zoek maar eens goed op het forum)
* enkele dagen strand in Atlantic City of Cape May (Atlantic City wordt het Las Vegas van de oostkust genoemd, was wel eens leuk om te zien)
* misschien een dagje Six Flags??? Ze hebben ook een geweldig waterpark! En je kan er op safari

* Princeton University (als je Harvard niet bezocht hebt)
Ziezo dit is waar ik spontaan aan denk... Er is natuurlijk nog veel meer te zien!
Haal anders even in de bib wat boeken of zoek wat op het internet! Het plannen van een reis is al bijna half zo leuk als de reis zelf!

Als je nog vragen hebt, laat maar gerust weten!
iverson
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij gaan volgende maand met een gezin met 2 kinderen een rondreis maken door NO-USA met camper. Redelijk vergelijkbaar met wat jullie willen, denk ik. Ik kan je nu dan ook nog geen tips geven, maar over een maand of anderhalf wel. Als je het leuk vindt kun je het weblog volgen wat wij van onze reis gaan bijhouden. De link onderaan dit bericht geeft aan waar je het kunt vinden. Daar staat ook onze geplande route op en wij doen de meeste van de plaatsen aan die hierboven aangegeven werden.
Veel plezier met de voorbereiding!
Veel plezier met de voorbereiding!
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Wij gaan het overmorgen doen
!
Ik zal in mijn topic mijn blog vermelden... kan je die volgen
.

Ik zal in mijn topic mijn blog vermelden... kan je die volgen

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Amerika-expert
iverson, ze hebben maar 3 weken 
o jee, ik drukte per ongeluk op Submit. Ben je hier in zomer of vroege herfst, dan is het ook erg mooi in New Hampshire en Maine. Moosehead Lake gebied in Maine of Baxter State Park, als jullie van natuur houden, zijn een paar van mijn favoriete plekken (vooral met een camper).

o jee, ik drukte per ongeluk op Submit. Ben je hier in zomer of vroege herfst, dan is het ook erg mooi in New Hampshire en Maine. Moosehead Lake gebied in Maine of Baxter State Park, als jullie van natuur houden, zijn een paar van mijn favoriete plekken (vooral met een camper).
Oei ja, in mijn enthousiasme dat wat uit het oog verloren 
Mja, het is maar een lijstje hé, kunnen ze zelf wat uitkiezen wat ze zéker willen doen/zien

Mja, het is maar een lijstje hé, kunnen ze zelf wat uitkiezen wat ze zéker willen doen/zien

Waar ligt die Sixflags met waterpark?
Sunny
Sunny
In Jackson, NJ... op 1u30 rijden van Manhattan en op 1u15 van Philadelphia...Waar ligt die Sixflags met waterpark?
Dit is de site : http://www.sixflags.com/hurricaneHarborNJ/index.aspx
iverson
Allemaal harstikke bedankt voor de ideeën en tips en ik ga een paar mensen volgen op hun reis. De reactie duurde even maar we waren Europa aan het verkennen
Groet, Esther

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 5569 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-