Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Citytrip 5 dagen, NYC
Hallo Dunky,
mijn vriend en ik gaan met kerst en oud&nieuw naar The Big Apple. We hebben al in februari geboekt, en toen waren er al vele hotels volgeboekt voor oud&nieuw. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je nu, 2 maanden van tevoren, nog veel soeps zal vinden. Maar misschien als je heel heel goed zoekt?
mijn vriend en ik gaan met kerst en oud&nieuw naar The Big Apple. We hebben al in februari geboekt, en toen waren er al vele hotels volgeboekt voor oud&nieuw. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je nu, 2 maanden van tevoren, nog veel soeps zal vinden. Maar misschien als je heel heel goed zoekt?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben eind augustus geboekt en zitten voor 27 dollar per persoon op een tweepersoonskamer, maar heel snel daarna zat alles vol of was alles een stuk duurder. Wij gaan de dag na kerst tot en met 5 januari. Je kunt kijken op ons logboek van de voorbereidingen voor amerika voor links naar goedkope locaties en leuke uitstapjes.
Groetjes, Anneke
Groetjes, Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
-
- Amerika-ontdekker
citytrip 5 dagen NYC
Thx allemaal maar idd de tijd is wat te kort om nu nog voor de feestdagen iets te regelen
misschien als we alles wat vlugger plannen in de toekomst hè.
In ieder geval de tickets voor mei zijn besteld en betaald !!!!
We kijken er natuurlijk weer naar uit en de voorbereidingen zijn alweer gestart - lekker vroeg deze keer
- zodat we niks missen wat op ons verlanglijstje staat hihihi
Voor al diegenen die dit (na)jaar nog gaan, veel plezier !!!
Groeten Dunky

In ieder geval de tickets voor mei zijn besteld en betaald !!!!

We kijken er natuurlijk weer naar uit en de voorbereidingen zijn alweer gestart - lekker vroeg deze keer

Voor al diegenen die dit (na)jaar nog gaan, veel plezier !!!

Groeten Dunky
-
- Amerika-expert
wat voor hotel hebben jullie voor 27 dollar pp? ik kan nooit iets vinden goedkoper dan $100 (wel eenpersoonskamer)eaglelgae schreef:Wij hebben eind augustus geboekt en zitten voor 27 dollar per persoon op een tweepersoonskamer, maar heel snel daarna zat alles vol of was alles een stuk duurder. Wij gaan de dag na kerst tot en met 5 januari. Je kunt kijken op ons logboek van de voorbereidingen voor amerika voor links naar goedkope locaties en leuke uitstapjes.
Groetjes, Anneke
doreen
SEEING IS BELIEVING
-
- Amerika-ontdekker
Het wordt zo stilletjesaan weer iets langer licht... de dag worden ietsjes langer.... de dromen komen dichterbij.... en zo ook de vakantie ....
Nog iemand leuke tips, weetjes of ervaringen....van de afgelopen maanden
We horen ze graag hoor
En voor diegenen die de eerste keer gaan, lees gerust ons uitgebreid reisverslag op de vorige pagina's, tot gauw

Nog iemand leuke tips, weetjes of ervaringen....van de afgelopen maanden

We horen ze graag hoor

En voor diegenen die de eerste keer gaan, lees gerust ons uitgebreid reisverslag op de vorige pagina's, tot gauw

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik ben ook onlangs 3 dagen in New York geweest
zie http://www.carlahaelermans.waarbenjij.nu voor het verslag
en http://carlainamerika.dyndns.org/ voor de foto's
Groetjes Carla
zie http://www.carlahaelermans.waarbenjij.nu voor het verslag
en http://carlainamerika.dyndns.org/ voor de foto's
Groetjes Carla
Na 8 maanden Amerika weer terug in NL.
-
- Amerika-ontdekker
N hele tijd geleden dat ik hier op t forum was.....
Er is dan ook heel wat gebeurd in m'n privè leven. Niks tussen ons als koppel maar wel met de rest in de familie (ziektes, overlijdens,...).
Daardoor is ook onze 'Amerikareis' van dit jaar in het water gevallen en hebben jullie nog geen verslag kunnen lezen ofzo
De reis zelf is uitgesteld tot mei/juni 2007.
Tot gauw....
Dunky

Er is dan ook heel wat gebeurd in m'n privè leven. Niks tussen ons als koppel maar wel met de rest in de familie (ziektes, overlijdens,...).
Daardoor is ook onze 'Amerikareis' van dit jaar in het water gevallen en hebben jullie nog geen verslag kunnen lezen ofzo

De reis zelf is uitgesteld tot mei/juni 2007.
Tot gauw....
Dunky
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 11908 Weergaves
-
Laatste bericht door tomaat85