Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wie weet een 5 persoons hotel/appartement in New York
wie weet een 5 persoons hotel/appartement in New York
Wij zijn dus opzoek naar een 5 persoons hotel/appartement in New York voor onze Kerstreis, iemand nog een gouden tip?
We hebben Radio City apartments op ons lijstje staan, maar is ook niet echt ruim bemeten lijkt ons, en ook zeker niet goedkoop.
Veel gezocht maar we zijn er nog niet uit.
We kunnen ook gewoon 2 kamers boeken via Priceline/Hotwire. Alleen de 2 bedden optie is moeilijk verkrijgbaar zo midden in New York i.c.m. Priceline denk ik. Ik zie nml. dat er aardig wat hotels zijn die maar 1 bed in een kamer hebben staan. En we hebben toch minimaal 1 kamer met 2 bedden nodig voor ons 3en, die andere kamer is natuurlijk geen probleem.
Alvast bedankt voor het meedenken....
Theo
We hebben Radio City apartments op ons lijstje staan, maar is ook niet echt ruim bemeten lijkt ons, en ook zeker niet goedkoop.
Veel gezocht maar we zijn er nog niet uit.
We kunnen ook gewoon 2 kamers boeken via Priceline/Hotwire. Alleen de 2 bedden optie is moeilijk verkrijgbaar zo midden in New York i.c.m. Priceline denk ik. Ik zie nml. dat er aardig wat hotels zijn die maar 1 bed in een kamer hebben staan. En we hebben toch minimaal 1 kamer met 2 bedden nodig voor ons 3en, die andere kamer is natuurlijk geen probleem.
Alvast bedankt voor het meedenken....
Theo
- john ny
- Amerikakenner
Re: wie weet een 5 persoons hotel/appartement in New York
Even gezocht op Google en Avalon Hotel gevonden, op basis van een week 23-12 / 30-12 kom je op ruim $ 2500.
Je moet je wel realiseren dat je in een best wel dure periode is. Wellicht is een appartement inderdaad een betere optie.
Succes.

Je moet je wel realiseren dat je in een best wel dure periode is. Wellicht is een appartement inderdaad een betere optie.
Succes.

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Bedankt, we zitten er dus van 21-12 t/m 28-12 en komen uit op iets meer als $3000 voor 4 adults en 1 child. Maar dan hebben we maar 1 kamer, wel iets groter maar toch..
Die Radio City Apartment kost $3300 voor onze week. Dus ja we weten dat het duur is maar willen dan wel ietsje meer ruimte, dus een 2 bedroom optie (met minimaal double beds) of zoiets, maar dan val je soms echt van je stoel als je die prijzen ziet. We hebben bijv. in augustus 2008 in Eastgate Tower gezeten, we betaalden toen iets van 1700 euro voor 5 nachten in een 2 bedroom suite, was erg groot, nu kost dit $6000
Dus vandaar dat de zoektocht verder gaat.
Theo
Die Radio City Apartment kost $3300 voor onze week. Dus ja we weten dat het duur is maar willen dan wel ietsje meer ruimte, dus een 2 bedroom optie (met minimaal double beds) of zoiets, maar dan val je soms echt van je stoel als je die prijzen ziet. We hebben bijv. in augustus 2008 in Eastgate Tower gezeten, we betaalden toen iets van 1700 euro voor 5 nachten in een 2 bedroom suite, was erg groot, nu kost dit $6000

Theo
Heb je ook al eens gekeken naar Embassy suites hotel. Ik heb geen idee wat dit kost in de kerstperiode maar hier heb je een aparte slaapkamer (met evt. 2 double beds ) en in het zitgedeelte bevindt zich ook een 2-persoons bed.
Je hebt er een keukentje en gratis super ontbijtbuffet.
Succes met je zoektocht.
Groetjes
Anita
Succes met je zoektocht.
Groetjes
Anita
- john ny
- Amerikakenner
Ja Theo dat bedoel ik dus met dure periode, ik spreek uit ervaringTokheim schreef:Bedankt, we zitten er dus van 21-12 t/m 28-12 en komen uit op iets meer als $3000 voor 4 adults en 1 child. Maar dan hebben we maar 1 kamer, wel iets groter maar toch..john ny schreef:Even gezocht op Google en Avalon Hotel gevonden, op basis van een week 23-12 / 30-12 kom je op ruim $ 2500.
Succes.
Die Radio City Apartment kost $3300 voor onze week. Dus ja we weten dat het duur is maar willen dan wel ietsje meer ruimte, dus een 2 bedroom optie (met minimaal double beds) of zoiets, maar dan val je soms echt van je stoel als je die prijzen ziet. We hebben bijv. in augustus 2008 in Eastgate Tower gezeten, we betaalden toen iets van 1700 euro voor 5 nachten in een 2 bedroom suite, was erg groot, nu kost dit $6000![]()
![]()
Dus vandaar dat de zoektocht verder gaat.
Theo

Oke net effe gekeken en voor ongeveer $2600 kunnen we in het Embassy een weekje verblijven. Niet echt in het centrum en 1 slaapkamer maar deze nemen we toch op in ons lijstje van mogelijkheden...Tans4USA schreef:Heb je ook al eens gekeken naar Embassy suites hotel. Ik heb geen idee wat dit kost in de kerstperiode maar hier heb je een aparte slaapkamer (met evt. 2 double beds ) en in het zitgedeelte bevindt zich ook een 2-persoons bed.
Succes met je zoektocht.
Groetjes
Anita
We hebben ook een Holiday Inn Express op het oog bij Madison Square Garden, 2 aparte kamers voor $3300 incl. ontbijtje en WiFi. Maar ja 2 aparte kamers is niet zo gezellig.
En via Priceline zag ik dat het Roosevelt hotel gewonnen is voor onze periode voor $110 per kamer excl. taxen, is niet slecht....
Theo
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
booking.com heeft acties met hoge kortingen op dit moment, ook voor New York.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wij hebben 2 jaar terug met de kerst in NY gezeten, en ik vond de prijzen niet overdreven toen. Maar goed, misschien geluk gehad, heb je overigens al op homeaway.com gekeken of zo ? Ik hoor wel eens over mooie appartementen in Brooklyn bijvoorbeeld. Dat is wel net buiten centrum, maar wellicht mooi uitzicht op Mnahattan, beter geprijsd en met metro zo in centrum.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Ja deze site wordt zeker scherp in de gaten gehouden, maar er komt wel overal 14,75% tax op de prijzen die ze laten zien, dus eff opletten bij deze jongens.Annie schreef:booking.com heeft acties met hoge kortingen op dit moment, ook voor New York.
Is ook nog een optie om er iets buiten te gaan zitten, maar liever toch in het centrum. Het is natuurlijk vroeg donker en dan met die metro lijkt ons minder geschikt.MattRob schreef:Wij hebben 2 jaar terug met de kerst in NY gezeten, en ik vond de prijzen niet overdreven toen. Maar goed, misschien geluk gehad, heb je overigens al op homeaway.com gekeken of zo ? Ik hoor wel eens over mooie appartementen in Brooklyn bijvoorbeeld. Dat is wel net buiten centrum, maar wellicht mooi uitzicht op Mnahattan, beter geprijsd en met metro zo in centrum.
Theo
- john ny
- Amerikakenner
Theo, de Metro is absoluut een snel en veilig (althans ik heb echt nooit iets naars meegemaakt) vervoermiddel.
Ik vind het wel een tipje van Rob...
Ik vind het wel een tipje van Rob...

- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik heb de metro zelfs een keer 's nachts genomen van boven Central Park naar m'n hotel, en het was geen enkel probleem.
Blijf in de verlichtte zones op het platform en ga niet in lege trains zitten.
Er patrouilleren ook guards in de stations. (waar ik 's avonds/'s nachts was toch)
Blijf in de verlichtte zones op het platform en ga niet in lege trains zitten.
Er patrouilleren ook guards in de stations. (waar ik 's avonds/'s nachts was toch)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Misschien is het Doubletree Guest Suites Times Square, 1568 Broadway iets voor jullie?
Een slaapkamer met King bed of twee doubles en een zitgedeelte met een 2-persoons sofabed.
Een slaapkamer met King bed of twee doubles en een zitgedeelte met een 2-persoons sofabed.
16x USA / 30 staten
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Klopt, maar vrijwel op alle hotel bookingssites komt de tax er nog bij.Tokheim schreef:Ja deze site wordt zeker scherp in de gaten gehouden, maar er komt wel overal 14,75% tax op de prijzen die ze laten zien, dus eff opletten bij deze jongens.Annie schreef:booking.com heeft acties met hoge kortingen op dit moment, ook voor New York.
Theo
Wij hebben afgelopen zomer drie nachten geslapen in een Deluxe Apartment Suite in het Chelsea Star Hotel. Een schone prettige suite aan de achterkant van het ho(s)tel. Drie queen bedden (verdeeld over twee kamers) en een kleine open keuken. De keuken had geen potten en pannen, wel een magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat. Schuin tegenover Pennsylvania Station.
- MattRob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nog even aanvulling (is al gezegd), de metro is echt heel veilig hoor 

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Oke allemaal weer bedankt voor de geweldige adviezen.
vinden we ietsjes te duur, maar wel mooi!
Wij zijn nu ook op de VRBO site aan het spitten voor een leuk appartementje, staan er ook best veel. Hier hebben we ook onze villa van afgelopen zomer tenslotte gevonden. The search continues....
Theo
Uhhhh met de advance rate komen we dan uit op $ 10,944.34Liz schreef:Misschien is het Doubletree Guest Suites Times Square, 1568 Broadway iets voor jullie?

john ny schreef:Theo, de Metro is absoluut een snel en veilig
headhunterke schreef:Ik heb de metro zelfs een keer 's nachts genomen van boven Central Park naar m'n hotel, en het was geen enkel probleem.
Oké duidelijk! En goed om te weten!MattRob schreef:Nog even aanvulling (is al gezegd), de metro is echt heel veilig hoor
Oké, is nog vrij, en betaalbaar!!Felicitas schreef:Wij hebben afgelopen zomer drie nachten geslapen in een Deluxe Apartment Suite in het Chelsea Star Hotel. Een schone prettige suite aan de achterkant van het ho(s)tel. Drie queen bedden (verdeeld over twee kamers) en een kleine open keuken. De keuken had geen potten en pannen, wel een magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat. Schuin tegenover Pennsylvania Station.
Wij zijn nu ook op de VRBO site aan het spitten voor een leuk appartementje, staan er ook best veel. Hier hebben we ook onze villa van afgelopen zomer tenslotte gevonden. The search continues....
Theo
-
- Amerika-ontdekker
misschien een tip:
wij hebben voor 5 personen dit appartement geboekt in oktober
http://www.usahomes.co.uk/subhomes.asp?id=134
Zier er goed uit, ik ga maar eens de prijzen opvragen??Goldengirl schreef:misschien een tip:
Theo
- MattRob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zal ongetwijfeld vrij prijzig zijn .... 

-
- Amerika-ontdekker
ik vond de prijs afgezet dan het voor 5 personen is prima te doen...hotelkamers waren duurder
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1313 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 3 Reacties