Ik ben inderdaad naar NY gevlogen op Kerstmis zelf - de week ervoor was het zowel in NY als Brussel een gekkenwerk wat sneeuw aangaat!!! De luchthaven was zelfs hier een dag dicht.
De jaarwisseling was anders dan gepland... We hadden kaartjes voor een feest in de buurt van Times Square waar we na half 1 binnen mochten. Ons plan was om naar Times Square te gaan en daarna naar het feest. Enige probleem was dat er dresscode was op het feest. We hadden de dagen voor oudejaar zoooooooooooooooooooo veel kou geleden dat we het niet zagen zitten om in onze feestkledij eerst uren op straat te gaan staan. (We konden wel veel laagjes aandoen, maar we moesten 5 dollar betalen per stuk in de vestiaire, en als ik tel hoeveel kledingstukken ik aanhad de dagen ervoor lag ik aan 100 dollar voor de vestiaire

De dag voor oudejaar spraken we af met een aantal mensen die ik ken uit New Jersey. Ze vroegen naar onze plannen en toen we vertelden dat we het nog niet goed wisten, werden we prompt uitgenodigd op hun feestje.
Uiteindelijk dus geen meeeeeeeega party met alles erop en eraan maar wel een authentiek Amerikaans feest bij iemand thuis, en ik kan je zeggen - het had zeker ook z'n charme! We bleven bij de mensen slapen, namen een trein terug naar de stad 's morgens en gingen nog het American museum of natural history bezoeken vooraleer we met de shuttlebus terug naar de luchthaven gingen voor onze avondvlucht naar huis

Ik was nog nooit in de winter op reis gegaan... en ik heb niet zoveel met Kerstmis (beetje eenzame periode

We hebben veel kou geleden en ik dacht na die vakantie, ik kom nog vaak naar NY maar nooit meer in de winter!
Nu Kerst weer dichtbij komt ben ik zooooo nostalgisch naar vorig jaar en wil eig. stiekem toch wel weer!!! Haha, geen geld helaas (ik boekte net de vluchten voor de zomer in USA

Bottom line, ieder die met kerst naar NY gaat ---- Koud, druk maar ooooooh zo tof!!! Veel plezier!