Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel buiten Boston met OV
Hotel buiten Boston met OV
Dag,
Wij plannen van 26-29 Juli '11 in Boston te zijn zonder auto. Gezien de prijzen downtown, wil ik een hotel buiten Boston. Welke regio's zijn goed met OV te doen? Dan kan ik die aanklikken in Priceline.
We zijn met 5 personen (4 adults + 1* 11 jaar). Het mooiste zou een appartementje zijn.
Alvast bedankt !
Wij plannen van 26-29 Juli '11 in Boston te zijn zonder auto. Gezien de prijzen downtown, wil ik een hotel buiten Boston. Welke regio's zijn goed met OV te doen? Dan kan ik die aanklikken in Priceline.
We zijn met 5 personen (4 adults + 1* 11 jaar). Het mooiste zou een appartementje zijn.
Alvast bedankt !
Re: Hotel buiten Boston met OV
Ik verbleef in de zone South-Boston. Er is volgens mij maar 1 hotle dat gewonnen kan worden, het Courtyard by Marriot*** . Erg netjes hotel, en op 10 minuten lopen vanaf de T, die je binnen nog eens 10 minuutjes downtown brengt.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
't Is wat verder van Boston, maar 't is weer eens wat anders: wij verbleven in Salem, in de Morning Glory B&B; Boston is bereikbaar via ferry en via trein, en Salem is geweldig leuk.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Wij verbleven in Newton bij het Hotel Indigo. Loopafstand van de metro, modern ingericht, is ons prima bevallen.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Heb via Priceline John Hancock Hotel & Conference Center; 40 Trinity Place, Boston voor $ 85-incl. ontbijt geboekt. Ik ben er wel content mee; redelijk dicht bij het centrum.
We zijn wel met z'n 5-en (de 5e is 11 jaar). Kun je ter plekke nog een 2* kingsize regelen? (daar kun je toch wel met z'n 3-en op?).
We zijn wel met z'n 5-en (de 5e is 11 jaar). Kun je ter plekke nog een 2* kingsize regelen? (daar kun je toch wel met z'n 3-en op?).
Bedoel je een 2de kingsize opmdezelfde kamer? Volgens mij is dit nagenoeg nooit mogelijk. 2 queensize is wel vaak mogelijk, maar omdat je via priceline hebt geboekt is dit geen garantie.
Ik zou even een aantal dagen wachten, tot het hotel de boeking van priceline heeft verwerkt, en dan even via de mail rechtsreeks met het hotel contact op nemen om het direct te regelen.
Ik zou even een aantal dagen wachten, tot het hotel de boeking van priceline heeft verwerkt, en dan even via de mail rechtsreeks met het hotel contact op nemen om het direct te regelen.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Best Western Adams Inn in Quincy. Dat ligt ook op een goede vijf minuten lopen van de metro en brengt je in een kwartier naar hartje Boston. Leuk hotel overigens. Heb er twee jaar geleden twee nachten geslapen.
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
Ik heb voor de zomer het Homewood Suites by Hilton Cambridge Arlington geboekt. Ook wij zijn met z'n vijven en hebben daar een one bedroom suite. Gratis parkeren en met de metro ben je in een kwartiertje in Boston. Nog een voordeel: het hotel is ook vlakbij Harvard dat wij ook willen bezoeken!
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
@Diepe131:
Welke prijs heb je betaald?
Welke prijs heb je betaald?
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Beste Stan,
Ik heb per nacht $ 170 betaald (gemiddeld). In het weekend $ 161,00 en voor de nacht van maandag op dinsdag $ 179 (excl. tax). Daar zit dan wel ontbijt bij in en doordeweeks ook nog een light meal 's avonds. Parkeren is gratis dus voor 5 personen vind ik dit een prima deal!
Groeten,
Evelien
Ik heb per nacht $ 170 betaald (gemiddeld). In het weekend $ 161,00 en voor de nacht van maandag op dinsdag $ 179 (excl. tax). Daar zit dan wel ontbijt bij in en doordeweeks ook nog een light meal 's avonds. Parkeren is gratis dus voor 5 personen vind ik dit een prima deal!
Groeten,
Evelien
1 meeltje naar John Hancock Hotel was voldoende om upgrade naar 2* 2*queensize kamers te krijgen. Dat werkt dus perfect!
Het boeken via Priceline gaat veel beter & sneller dan ik dacht! Je moet zelfs oppassen; als je het gebied uitbreid kun je gewoon weer lager gaan bieden. (heb net Comfort Inn Capital Beltway "gewonnen"; 20 minuten per auto vanaf Washington DC voor $48 ex per kamer (3 nachten 2 kamers voor $339). Zag dat parkeertarieven rond de $18 dollar downtown per dag zitten. Dat heb ik er dan wel voor over; goedkoop hotel met outdoor pool en ontbijt.)
Het boeken via Priceline gaat veel beter & sneller dan ik dacht! Je moet zelfs oppassen; als je het gebied uitbreid kun je gewoon weer lager gaan bieden. (heb net Comfort Inn Capital Beltway "gewonnen"; 20 minuten per auto vanaf Washington DC voor $48 ex per kamer (3 nachten 2 kamers voor $339). Zag dat parkeertarieven rond de $18 dollar downtown per dag zitten. Dat heb ik er dan wel voor over; goedkoop hotel met outdoor pool en ontbijt.)
Een mooie map die je kan gebruiken is http://www.gnik.com/mbta/mbta.html, hier zie je alle T stations, waar de metro langs komt. Je zou kunnen overwegen om inderdaad in Newton te zitten, waar de hotels van de hele Boston area het voordeligst zijn. Het mooiste zit je naar mijn mening in Cambridge rond Harvard Square, waarbij je eventueel de B&B's zou kunnen nemen. Harding House Cambridge, Irving Inn zijn de betere, maar ook een stukje prijziger. Persoonlijk vond ik de buurten Jamaica Plain / Roxbury iets minder. Voorkom dat je in Dorchester komt te zitten. Mooie gebieden zijn rondom Boston College (Newton, Chestnut Hill) en North Cambridge/Somerville.
Je zou zelfs eventueel even met Club Quarters contact kunnen opnemen, die zitten downtown Boston. Het is deels een 'members only' hotel, maar soms lukt het (danwel via hotwire/priceline bidding of direct: Hotels.com) een nette deal te krijgen door de week (destijds $80,- per kamer betaald).
Je zou zelfs eventueel even met Club Quarters contact kunnen opnemen, die zitten downtown Boston. Het is deels een 'members only' hotel, maar soms lukt het (danwel via hotwire/priceline bidding of direct: Hotels.com) een nette deal te krijgen door de week (destijds $80,- per kamer betaald).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht