Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route Oost-amerika & Oost-Canada

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
xheleenx
Amerika-newbie

Route Oost-amerika & Oost-Canada

Bericht door xheleenx »

Hallo vakantiegangers!

In september willen wij een rondreis maken met een huurauto door oost-amerika & oost Canada.
We beginnen in NY en eindigen ook weer in NY ( goedkoopste vliegreis), we hebben 16 dagen de tijd.

Dit was mijn idee:
1. New York 3 nachten
2. Boston 2 nachten
3. New Hampshire 1 nacht
4. Montreal 2 nachten
5. Kingston 1 nacht
6. Niagra Falls 3 nachten
7. Washington 2 nacht
8. New York 1 nacht

Is dit qua rijden te doen en heeft iemand van jullie hier al ervaring mee? We zijn wel echte natuurliefhebbers!
Ik twijfel nog wel over de 3 nachten Niagara Falls. Het leek me namelijk heerlijk om ergens wat langer te blijven!

Alvast bedankt!
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Route Oost-amerika & Oost-Canada

Bericht door Stan.Gobien »

Ik zou 1 nacht van Niagara wegnemen en in de Finger Lakes region doorbrengen. Bijvoorbeeld dicht bij Watkins Glen SP of Letchworth SP.
De rit Niagara - Washington is namelijk erg lang.

Wij gaan in september van New York naar Niagara en verblijven 1 nacht dicht bij Watkins Glen SP.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer