Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezoek Witte Huis

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
karinnl
Amerika-newbie

Bezoek Witte Huis

Bericht door karinnl »

Wij (ikzelf, man en dochter) gaan 10 augustus naar Washington en willen graag het Witte Huis bezoeken. Daarvoor moet je echter met minstens 10 personen zijn.
Wie wil er nog meer tussen 10 en 24 augustus naar the White House?
Geef het door, dan kunnen we wellicht via de ambassade of een congressman/-woman of senator iets regelen.
Bvd
Karin
Newyorkfan
Amerika-ontdekker

Witte huis

Bericht door Newyorkfan »

Ben zelf ook in het Witte Huis geweest, echter was ik niet met een groep van 10 of meer mensen, is dit een nieuw vereiste?
Ik weet echter nog wel dat het een lange tijd heeft geduurd voordat we het Witte huis konden bezoeken, de wachtlijst was 2 maanden...
Dus als ik u was zou ik het snel regelen! Als je Amerikaan bent kun je via de senator op de wachtlijst worden gezet, en daarnaast kun je ook een rondleiding krijgen in het Capitool. Het bezoek was in ieder geval zeer de moeite waard! succes!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het moet nu met 10 personen en volgens mij kan het niet eens via de ambassade geregeld worden. Na 9/11/01 is er veel veranderd.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer