Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wat is de beste dag voor een dag Washington DC
wat is de beste dag voor een dag Washington DC
28 april zitten we een week in newyork en willen een dagtour met de bus ( georganiseerd) doen naar Washington DC....
nou is mijn vraag welke dag kunnen we dat het beste doen hij vertrekt elke dag behalve maandag
is het op zondag minder druk of beter een doordeweekse dag ??
dit is de tour..
Beginning in New York, your tour will begin with a stop to Madame Tussauds for a photo with President Barack Obama and a visit to a replica of the Oval Office. Heading south, you will pass through the states of New Jersey, Delaware and Maryland before arriving at Capitol Hill. Here, you'll see the Capitol, Senate and White House, the core of the US government. Your tour of Washington DC continues to the Smithsonian National Air and Space Museum before visiting the Washington, Lincoln, Vietnam and Korea memorials.
Late in the afternoon you'll embark on a panoramic city tour before departing Washington DC for an early-evening arrival in New York City
bedankt alvast
gr marij
nou is mijn vraag welke dag kunnen we dat het beste doen hij vertrekt elke dag behalve maandag
is het op zondag minder druk of beter een doordeweekse dag ??
dit is de tour..
Beginning in New York, your tour will begin with a stop to Madame Tussauds for a photo with President Barack Obama and a visit to a replica of the Oval Office. Heading south, you will pass through the states of New Jersey, Delaware and Maryland before arriving at Capitol Hill. Here, you'll see the Capitol, Senate and White House, the core of the US government. Your tour of Washington DC continues to the Smithsonian National Air and Space Museum before visiting the Washington, Lincoln, Vietnam and Korea memorials.
Late in the afternoon you'll embark on a panoramic city tour before departing Washington DC for an early-evening arrival in New York City
bedankt alvast
gr marij
-
- Amerika-newbie
Re: wat is de beste dag voor een dag Washington DC
hoi,
wij (vriendin en ik) zitten vanaf 29 april ook in new york!
en misschien is het leuk om dan samen een dagje naar washington te gaan?
aangezien dat ook in onze planning staat!
groetjes,
roy en romy
wij (vriendin en ik) zitten vanaf 29 april ook in new york!
en misschien is het leuk om dan samen een dagje naar washington te gaan?
aangezien dat ook in onze planning staat!
groetjes,
roy en romy
hoi roy en romy ik vind het best hoor...wij zijn 2 dames 50 +
en mijn dochter van 22...
we hebben deze tour op het oog..
http://www.partner.viator.com/nl/8763/t ... 87-3857DC1
groetjes marij

we hebben deze tour op het oog..
http://www.partner.viator.com/nl/8763/t ... 87-3857DC1
groetjes marij
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Op zondag is het drukker hier in Washington, want het is een erg toeristische stad. Door de weeks is het wat minder.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
bedankt petra dan gaan we een dagje door de week 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht