Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boston, Cape Cod, Newport
Boston, Cape Cod, Newport
Hallo allemaal,
eind mei moet ik voor het werk naar Newport (Rhode Island). We hebben ons verblijf met een paar dagen verlengd (5 om precies te zijn) om iets van de streek te bezoeken. Wat raden jullie zeker aan? Onze aanvlieghaven is Boston; is Cape Cod bvb. de moeite om aan te doen, en blijven we best ook een dagje in Boston? Alle tips om die 5 dagen te vullen welkom!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Davy.
eind mei moet ik voor het werk naar Newport (Rhode Island). We hebben ons verblijf met een paar dagen verlengd (5 om precies te zijn) om iets van de streek te bezoeken. Wat raden jullie zeker aan? Onze aanvlieghaven is Boston; is Cape Cod bvb. de moeite om aan te doen, en blijven we best ook een dagje in Boston? Alle tips om die 5 dagen te vullen welkom!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Davy.
Cape Cod zou ik zeker doen. Wij zijn vorig jaar naar het iets kleinere (en minder toeristische) Cape Ann geweest en dat was al erg leuk. Je zou ook wat noordelijker kunnen gaan, New Hampshire in. Het White Mountain National Forrest is erg mooi en dan met name de Kancamagus Highway. Het plaatsje Conway is heel gezellig, waar je nog eens een echte koffieshop vindt. En er is een authentiek stationnetje, met authentieke treinen.
Ook het kustgedeelte van Rhoe Island, waar jij voor je werk zit, schijnt erg mooi te zijn.
Mocht je in de buurt van een De Slegte wonen, haal er dan de Expert-reisgids van Boston & New England; daar staan zeker goede tips in. Of kijk eens op mijn website; wij zijn hier vorig jaar geweest.
Ook het kustgedeelte van Rhoe Island, waar jij voor je werk zit, schijnt erg mooi te zijn.
Mocht je in de buurt van een De Slegte wonen, haal er dan de Expert-reisgids van Boston & New England; daar staan zeker goede tips in. Of kijk eens op mijn website; wij zijn hier vorig jaar geweest.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik zou vanuit Boston langs de kust naar het noorden gaan. Cape Cod is leuk, maar soortgelijke dorpjes vind je ook langs de kust ten noorden van Boston (Newburyport is een aanrader, vandaaruit kun je ook walvisvaarten maken). Dan via New Hampshire naar Portland, Maine gaan, dat is een heel leuk stadje. Eventueel terug wat verder het binnenland in voor prachtige heuvelachtige natuur.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1318 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 15 Reacties