Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur in Newark goedkoopste????

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Kristine
Amerika-ontdekker

Autohuur in Newark goedkoopste????

Bericht door Kristine »

Ik heb hier al verschillende verhalen gelezen en bij eentje las ik dat het het goedkoopste was om de huurauto op te halen in Newark...
Is het dan echt zoveel goedkoper? Zijn er trouwens nog andere tips v.w.b. autohuur vanuit NY? Bepaalde bedrijven betrouwbaar/niet betrouwbaar?
Letten op acties? Boeken via een ebookers bvb of liever rechtstreeks op site van bedrij zelf?
Ik vraag het alvast maar allemaal, het wiel hoeft niet voor de tweede keer te worden uitgevonden zeg ik dan altijd maar... :mrgreen:
:thumbup:
maroesj
Amerika-ontdekker

Re: Autohuur in Newark goedkoopste????

Bericht door maroesj »

Wij hebben twee jaar geleden voor onze rondreis in het westen een auto gehuurd via
http://www.holidaycars.com ( goed bevallen en goedkoper dan via andere verhuurders)
Dit keer voor onze rondreis in het noord-oosten hebben we een auto gehuurd via http://www.usareisen.de/mietwagen/.
Van andere forum gebruikers kreeg ik positieve feedback over dit bedrijf. We gaan eind juli op reis dus ik ben benieuwd. We halen onze auto in Boston.
succes :thumbup:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wij hebben de auto ook bij Usareisen gehuurd vanaf Newark. We betalen ca € 43,-- per dag (in september) voor een standard SUV bij National maar wel voor een lange huurperiode. Die prijs is te mooi om waar te zijn dus ik hoop niet dat ze een midsize aanbieden. Zou ik ook niet accepteren.
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Wij hebben voor Newark gekozen omdat uit mijn vergelijking bleek dat dit de goedkoopste locatie was, en ook omdat in !anhattan geen Midsize SUV werd/wordt aangeboden (National).
Advies: vergelijk de prijzen van de verschillende afhaallocaties gewoon even op de website waar je wilt boeken (b.v. Usareisen.de).
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Kristine
Amerika-ontdekker

Bericht door Kristine »

En dan had ik ook een draadje gelezen over het goedkoopste vervoer van Manhattan naar Newark, om de auto op te halen, maar dat kan ik maar niet terugvinden. :?
Wij zijn een familie van vier. Wat is de voordeligste manier om er te geraken?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Is dit het draadje? viewtopic.php?f=9&t=35270 Zelf zou ik gewoon een taxi nemen (spoiled brat...)
Kristine
Amerika-ontdekker

Bericht door Kristine »

Nee, dat was het niet. Al is het in ieder geval iets :thumbup:
Het ging over mensen die ook een huurauto moesten ophalen in Newark en ze waren ook met z'n vijven geloof ik (als ik dat laatste me nog goed herinner)...
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

lol
zijn mijn topic over een betaalbaar verblijf voor 5 personen in NY zijn geweest denk ik dan ;)

Ik heb zelf alleen de prijzen via e-autohuur vergeleken en zag dat de kosten van een auto op Newark ophalen gewoon veel lager zijn dan er een op te halen op JFK.
Zou me weinig verbazen als dat met het verschil in staat te maken heeft (belasting of iets dergelijks)
New York is nu eenmaal een erg dure staat, New Jersey is wellicht goedkoper
Kristine
Amerika-ontdekker

Bericht door Kristine »

Ja! Dat was 'em :thumbup:
Wij zijn met z'n vieren....
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

Ik heb nu een paar keer via e-autohuur een auto geboekt en elke keer kwamen ze bij Dollar rental uit.
Was gewoon goed geregeld en ook het goedkoopst.

Vond het ook erg vreemd dat JFK en Newark zoveel in prijs verschilde voor dezelfde auto in dezelfde periode.
Kristine
Amerika-ontdekker

Bericht door Kristine »

Ik heb nu een aanbieding van Hertz op het oog: 15% korting + gratis extra bestuurder in de maand juli (in de VS)
12 dagen in een Chevrolet Impala of gelijkwaardig voor 409 euro (incl. extra bestuurder dus)
Heb me alleen nog niet zo verdiept in de verzekering (of die compleet genoeg is....) Heb daar eerlijk gezegd ook niet zoveel kaas van gegeten :?
Kristine
Amerika-ontdekker

Bericht door Kristine »

PS vertrek van Newark natuurlijk :)
Rudy_W
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Rudy_W »

Kristine schreef:Ik heb nu een aanbieding van Hertz op het oog: 15% korting + gratis extra bestuurder in de maand juli (in de VS)
12 dagen in een Chevrolet Impala of gelijkwaardig voor 409 euro (incl. extra bestuurder dus)
Heb me alleen nog niet zo verdiept in de verzekering (of die compleet genoeg is....) Heb daar eerlijk gezegd ook niet zoveel kaas van gegeten :?
Ik heb voor 13 dagen een auto gehuurd via dollar.de. Meest complete verzekering (zonder navigatie) voor een Dodge Charger was EUR 476.41. We moeten echter wel 50$ dropoff fee betalen omdat we de auto gaan inleveren bij het vliegveld JFK.

Newark was in mijn geval behoorlijk wat goedkoper dan het huren in NY zelf. Charger zal voor ons 2e meer dan groot genoeg zijn iig 8) .
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer