Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in boston

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Marceljesse
Amerikakenner

Hotel in boston

Bericht door Marceljesse »

Voor het eerst een keer een vraag in dit gedeelte van het forum.

Een collega moet voor een congres naar boston en heeft een paar dagen voor haar congres gepland voor leuke uitstapjes. Weet iemand een leuk hotel in boston wat redelijk centraal igt bij bezienswaardigheden??

Sorry voor deze vage vraag maar ik ben een absolute N-O leek
Davy
Amerika-ontdekker

Bericht door Davy »

Hoi,

ben momenteel in het NO en wij hebben hebben in het YWCA in de Berkeley street verbleven toen we in Boston waren. Vrij basic maar goedkoop én centraal gelegen ;-). Te boeken via o.m. http://www.connections.be

Groetjes,
davy.
Pide
Amerika-ontdekker

Bericht door Pide »

Zijn er nog anderen met tips voor een hotel in Boston (basic, niet te duur)? Het mag buiten het centrum liggen, dan wel goed bereikbaar vanaf het vliegveld.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Wij gaan volgende week naar

dit hotel

Hebben goede ervaringen met La Quinta, maar dit wordt voor ons de eerste keer in dit La Quinta hotel.
En zag dat ze ook een airport shuttle hebben :wink:
Wanneer gaat ze vertrekken?
Als het na 5 augustus kan ik er namelijk meer over vertellen.

Oeps, zie nu dat het eerste berichtje in mei is...... :roll:
Ze zal inmiddels wel terug zijn :lol:

Groetjes Petra
mave200357
Amerika-newbie

Bericht door mave200357 »

Eind juni heb ik 4 dagen in het Midtown Hotel (***) geslapen. Ligt op ca. 500 meter van Westin (waar veel congressen worden gehouden) en de Hancoc(?)tower. Volgens mij aan Huntington Ave. Op ongeveer 30 minuten (30 dollar met de taxi) van het vliegveld. Prima hotel. http://www.midtownhotel.com .
luvNY
Amerika-newbie

Bericht door luvNY »

Wij hebben halverwege juli 3 nachten in het Cambridge Gateway Inn geslapen. Ligt niet in het centrum maar wel ideaal voor de metro (hotel brengt en haalt je naar het metro station, anders is het 8 minuutjes lopen). Ook als je vanaf Boston Logan Airport komt.
Van daaruit kun je ook makkelijk in het centrum komen en alles bekijken. Verwacht wel geen luxe want het is een goedkoop verzorgd hotel. Wel met een lekker ontbijt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer