Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Staten Island Mall
Staten Island Mall
Beste USA fans,
Ons volgende tripje naar NY staat alweer gepland ergens in het voorjaar.
We willen 1 dag besteden aan "shopping".
Nu lees ik op internet allerlei (tegenstrijdige) verhalen over Jersey Gardens en Woodbury Common.
Wie weet of the Staten Island Mall de moeite is ?
Graag jullie reactie
groetjes Arnoud
Ons volgende tripje naar NY staat alweer gepland ergens in het voorjaar.
We willen 1 dag besteden aan "shopping".
Nu lees ik op internet allerlei (tegenstrijdige) verhalen over Jersey Gardens en Woodbury Common.
Wie weet of the Staten Island Mall de moeite is ?
Graag jullie reactie
groetjes Arnoud
-
- Amerika-expert
Re: Staten Island Mall
Staten Island heeft een mall? Wel een paar keer op het eiland geweest, maar nooit geweten dat er daar een mall is.
Vorige week eventjes naar Woodbury Commons geweest: over de hoofden van het publiek (waaronder echt erg veel buitenlanders) een paar winkels doorgelopen met allemaal "merk" spullen (mijn vrouw wilde even kijken of ze wat in haar smaak hadden, maar nee).
New Jersey is het mall-/winkelparadijs, dus daar zit je waarschijnlijk beter.
Vorige week eventjes naar Woodbury Commons geweest: over de hoofden van het publiek (waaronder echt erg veel buitenlanders) een paar winkels doorgelopen met allemaal "merk" spullen (mijn vrouw wilde even kijken of ze wat in haar smaak hadden, maar nee).
New Jersey is het mall-/winkelparadijs, dus daar zit je waarschijnlijk beter.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Wij vonden Jersey Gardens toch vooral een "gewone" mall (maar wel heel groot) en Woodburry is echt een Factory Outlet Mall (oftewel goedkope prijzen voor ons, maar niet de nieuwste mode(llen)).
Allebei leuk, maar ligt nogal uit elkaar als je het in 1 dag wilt doen.
Allebei leuk, maar ligt nogal uit elkaar als je het in 1 dag wilt doen.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Waarom buiten Manhattan shoppen terwijl Manhatten een shoppers-paradise is?
Er zijn een hoop verschillende plekken op Manhattan, met elk een eigen karakter en aanbod. Mainstream vind je in de warenhuizen / 5th avenue (naast de dure boutiques maar die vallen, mijn inziens, ook onder mainstream). Experimentele mode vind je in de Lower East Side, High Fashion in het Meatpackingdistrict, en dan is er nog Nolita, voor de ietsje dikkere portemonnee met een meer klassiek aanbod. En dan vergeet ik waarschijnlijk nog een hoop (ben ook niet overal geweest).
Er zijn een hoop verschillende plekken op Manhattan, met elk een eigen karakter en aanbod. Mainstream vind je in de warenhuizen / 5th avenue (naast de dure boutiques maar die vallen, mijn inziens, ook onder mainstream). Experimentele mode vind je in de Lower East Side, High Fashion in het Meatpackingdistrict, en dan is er nog Nolita, voor de ietsje dikkere portemonnee met een meer klassiek aanbod. En dan vergeet ik waarschijnlijk nog een hoop (ben ook niet overal geweest).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3927 Weergaves
-
Laatste bericht door peterd87
-
- 5 Reacties