Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Oud en nieuw @ Olive Garden, Time Square
Oud en nieuw @ Olive Garden, Time Square
Is iemand weleens met oud en nieuw bij Olive Garden geweest?
Je betaald dan 250 dollar per persoon en mag de hele avond eten en drinken.
Ze laten je voor de Balldrop naar buiten en na 12 uur mag je nog een uur feesten, eten en drinken.
Het klinkt allemaal wel erg mooi...
Wie heeft er ervaring mee of verhalen hierover gehoord?
Alvast bedankt!
Groetjes
Je betaald dan 250 dollar per persoon en mag de hele avond eten en drinken.
Ze laten je voor de Balldrop naar buiten en na 12 uur mag je nog een uur feesten, eten en drinken.
Het klinkt allemaal wel erg mooi...
Wie heeft er ervaring mee of verhalen hierover gehoord?
Alvast bedankt!
Groetjes
- Color01
- Amerika-expert
Re: Oud en nieuw @ Olive Garden, Time Square
na 2 uurtjes heb ik het wel gezien bij Olive Garden...dat restaurant komt bij mij bijna op de laatste plaats....dus die 250 dollar zou ik weer in m'n zak stoppen.
Ja ik doe het ook niet om het eten maar de locatie. En dat je de baldrop kunt zien.
Iemand andere tips?
Vanaf 12 uur ''s middags al in de kou wachten vind ik echt te gek. Dan betaal ik liever wat geld.
Wie heeft er leuke tips?
Iemand andere tips?
Vanaf 12 uur ''s middags al in de kou wachten vind ik echt te gek. Dan betaal ik liever wat geld.
Wie heeft er leuke tips?
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Als je perse de baldrop van dichtbij wil zien en je wil een beetje comfortabel zijn tot 12.00 uur lijkt me dit een goede oplossing. Wij zijn een paar jaar terug op de kruising 5th av en 42 th str. Geweest, daar konden we de bal zien vanaf de zijkant. eerlijk gezegd vond ik dat een beetje een teleurstelling. maar in NY zijn met oud en nieuw is wel heel gaaf. ik zou het gewoon lekker doen.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
-
- Amerika-expert
mijn ervaring met dit soort oud en nieuw feestjes in een restaurant is dat het restaurant wordt omgebouwd tot een feestzaal en er vaak een bandje of dj is, dansvloer, hapjes en drankjes, en iedereen viert de avond gezellig samen - geen idee of dit ook het geval is in Olive Garden? Lijkt me een leukere ervaring dan urenlang staan kleumen, geen alcohol, en geen toiletten.
Thanks! Ik denk dat we het ook gewoon moeten doen!
Nu ben ik een keer met oud en nieuw in NY dan moet ik het ook goed doen!
Nu ben ik een keer met oud en nieuw in NY dan moet ik het ook goed doen!
Inderdaad! Klinkt in ieder geval te gek en als eerste rangs plaatsen!
Heel veel plezier!
Heel veel plezier!
Ohnee! Sinds vorig jaar geeft Olive Garden geen feestjes meer op Oud en Nieuw.
Iemand anders tips???
Iemand anders tips???
Heeft iemand ervaring met de All acces pass?
Dat je 250 dollar betaald en in verschillende kroegen mag en op Times Square?
Dat je 250 dollar betaald en in verschillende kroegen mag en op Times Square?
-
- Amerika-expert
Ben zelf alleen lang geleden geweest, in de 'goede oude tijd'. En zou het zelfs onder die omstandigheden niet meer doen.
Op Tripadvisor zijn de meningen gemengd. Minimaal $250 per persoon en ze beloven dan van alles. Maar ik denk niet dat je daar veel aan zal hebben. Gezien de stemming in New York dezer dagen en het feit dat een bomaanslag aan het begin van het nieuwe jaar natuurlijk een "mooie" stunt zou zijn voor sommigen, zal er extra scherp opgelet worden. En je komt dan niet zomaar overal doorheen, niet bij verschillende restaurants en bars, niet bij het zakken van de bal, en zeker niet heen en weer lopen op Times Square.
Alleen met een foto-identificatiebewijs, liefst een perskaart, ID van dat je politieagent bent en zo, zul je door die afzettingen heen komen, niet met een papiertje dat door een particuliere organisatie wordt uitgegeven.
Ik kan het mis hebben, maar ik denk het niet.
Alternatief is alleen: een paar uur staan te kleumen, zonder toegang tot een WC.
Ik zou (zal!) me zo ver mogelijk van TS houden. Scheelt nog $250 per persoon ook.
Op Tripadvisor zijn de meningen gemengd. Minimaal $250 per persoon en ze beloven dan van alles. Maar ik denk niet dat je daar veel aan zal hebben. Gezien de stemming in New York dezer dagen en het feit dat een bomaanslag aan het begin van het nieuwe jaar natuurlijk een "mooie" stunt zou zijn voor sommigen, zal er extra scherp opgelet worden. En je komt dan niet zomaar overal doorheen, niet bij verschillende restaurants en bars, niet bij het zakken van de bal, en zeker niet heen en weer lopen op Times Square.
Alleen met een foto-identificatiebewijs, liefst een perskaart, ID van dat je politieagent bent en zo, zul je door die afzettingen heen komen, niet met een papiertje dat door een particuliere organisatie wordt uitgegeven.
Ik kan het mis hebben, maar ik denk het niet.
Alternatief is alleen: een paar uur staan te kleumen, zonder toegang tot een WC.
Ik zou (zal!) me zo ver mogelijk van TS houden. Scheelt nog $250 per persoon ook.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Oh over die bomaanslag heb ik niks gehoord... Getsie!
Maar volgens mij worden dit soort dingen wel vaker genoemd.
Misschien dan toch naar Central park!
Ik ga eens verder zoeken.
Een ander nog tips?
Maar volgens mij worden dit soort dingen wel vaker genoemd.
Misschien dan toch naar Central park!
Ik ga eens verder zoeken.
Een ander nog tips?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 3823 Weergaves
-