Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Openingstijden shopping centre

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
ron24
Amerika-ontdekker

Openingstijden shopping centre

Bericht door ron24 »

Hallo,

Hoe zit het eigenlijk met de openingstijden van de shoppingcentre`s en winkels in New York (Times Squares) enz.Zijn die vergelijkbaar met die van ons??Ik neem aan dat op zondag de winkels in Amerika gesloten zijn.

Ik heb daar geen totaal geen idee van.

Bedankt
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Na 9 juli weet ik het zeker, maar volgens mij zijn de winkels in New York in ieder geval langer open en de grote ketens zijn op zondag ook open.

Macy's is bijvoorbeeld elke dag open van 10 tot 9. Op zondag van 11 tot 8.
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Openingstijden shopping centre

Bericht door enger003 »

ron24 schreef:Hallo,

Hoe zit het eigenlijk met de openingstijden van de shoppingcentre`s en winkels in New York (Times Squares) enz.Zijn die vergelijkbaar met die van ons??Ik neem aan dat op zondag de winkels in Amerika gesloten zijn.

Ik heb daar geen totaal geen idee van.

Bedankt
Wel, dat gaat in Amerika toch wel iets anders.
Zondags zijn de meeste winkels gewoon open, 's avonds ook.
Supermarkten zijn vaak 7/7 24 hrs open, dus gewoon altijd.
Alleen bv. sommige luxe winkels op 5th av in NY zijn zondags dicht.
De grote Malls overal in het land zijn over het algemeen van 10:00 tot 21:00 alle dagen geopend.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Duck
Amerika-ontdekker

Bericht door Duck »

De meeste winkels zijn doordeweeks tot 8 uur open en op zondag durf ik zo niet te zeggen. Het klopt dat de dure kleine winkels op zondag vaak gesloten zijn, maar dit zijn er niet zoveel. Het bederft de pret van het winkelen niet...
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

In NY is alles (op enkele kleine winkeltjes na) elke dag geopend tot MINSTENS 20.00, sommigen langer. Soms bij erge drukte blijven ze nóg langer open.....dat is wat anders dan in NL, waar je soms om 17.55 al een winkel niet meer binnenkomt omdat ze om 18.00 gaan sluiten.
Shop ze!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer