Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York celibrity's

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
findolin
Amerikafan

New York celibrity's

Bericht door findolin »

Ons gezin gaat in july naar NY, 3 meisjes, 11,14 en 16 jaar willen heel graag bekende mensen zien, maar ons lijkt de kans vrij klein.
maar weet iemand waar de kans het grootst is om ze te zien, misschien een restaurant of zo iets. het lijkt ons dan nog steeds moeilijk om ze te herkennen maar voor hun is het idee dat het mogelijk is al belangrijk.
alvast bedankt
Wilma
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Kijk op de roddelpagina's van the Daily News en de New York Post.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: New York celibrity's

Bericht door SpaceAce »

findolin schreef:maar weet iemand waar de kans het grootst is om ze te zien, misschien een restaurant of zo iets.
Als je vroeg op staat, bij het Rockerfeller Center (tenminste als het programma 'Today' live is!) Elke doordeweekse ochtend van 7 tot 10 zijn daar ook optredens en interviews te vinden. Vandaag zijn Sandra Bullock en Keanu Reeves te gast om hun nieuwe film 'The Lake House' te promoten.

Zo te zien kun je er ook gewoon bij staan, want het is gewoon buiten (volgens mij op het pleintje van het Rockerfeller Center). Vorige week was er een miniconcert van Natasha Bedingfield.

Voor meer info over dit programma: http://www.msnbc.msn.com/id/3032633/
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: New York celibrity's

Bericht door markro »

findolin schreef:Ons gezin gaat in july naar NY, 3 meisjes, 11,14 en 16 jaar willen heel graag bekende mensen zien, maar ons lijkt de kans vrij klein.
maar weet iemand waar de kans het grootst is om ze te zien, misschien een restaurant of zo iets. het lijkt ons dan nog steeds moeilijk om ze te herkennen maar voor hun is het idee dat het mogelijk is al belangrijk.
alvast bedankt
Wilma
Op deze website http://www.gawker.com/ is een rubriek de "Daily Gawker Stalker". Daarop worden bevindingen gezet van New Yorker's over waar en wanneer ze een ster (dan wel sterretje) hebben gezien.
Dat komt dan op de "Gawker Stalker Map" te staan.

Maar ja, als een beroemdheid al ergens is gesignaleerd, wil dat niet zeggen, dat een uur of een dag later, die persoon nog steeds daar aanwezig is. :wink:
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Newyorkfan
Amerika-ontdekker

Bericht door Newyorkfan »

Tsja dat blijft natuurlijk de vraag, wie waar op welk moment is. Die celebrity's kunnen namelijk overal zijn. De hotspots zijn ook nogal aan verandering onderhevig. Maar wil je een tip dan kan ik je de Meatpacking District aanraden. Toen ik daar was zijn daar op dezelfde dag dat ik erwas een aantal bekenden gespot, zoals Lenny Kravitz, Kelly Ripa en Lindsay Lohan. Helaas ben ik ze zelf net misgelopen, maar de waitress kennelijk niet. En dat was bij cafe Pastis op de hoek van ninth avenue en Little west twelve...Is een vrij populair eetcafe, franse stijl. Best een goede tip trouwens, eten is niet heel duur, en de wijk is erg leuk. Grappig detail dat er oude straatbordjes hangen, het heette volgens mij vroeger het "Heinekenplein"!
Newyorkfan
Amerika-ontdekker

Bericht door Newyorkfan »

Oh ja, het favoriete restaurant van Lindsay Lohan: Da Silvano. Een italiaans eetcafe, hangt helaas wel een enorm prijskaartje aan...
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Ik word oud, ik zou de meeste hedendaagse celebrities niet herkennen zelfs als ik tegen ze aan zou botsen.

Maar dat maakt m'n leven natuurlijk wel een stuk makkelijker, ik kan gewoon heengaan waar ik heen wil, zonder te hoeven letten op welke cafe's, restaurants en/of winkels nu weer 'in' zijn!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer