Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Museum of Natural History ?? Welke van de 2?
Museum of Natural History ?? Welke van de 2?
Als ik het goed begrijp heb je in NYC het American Museum of Natural History en in DC het National Museum of Natural History.
Zijn deze met elkaar te vergelijken? Welke is beter/mooier?
We gaan namelijk in april zowel naar NYC als naar DC.
Ik ben eigenlijk niet van plan ze allebei te bezoeken als ze toch min of meer hetzelfde zijn, maar naar 1 van de 2 wil ik wél. Welke kan ik dus het beste bezoeken?
Zijn deze met elkaar te vergelijken? Welke is beter/mooier?
We gaan namelijk in april zowel naar NYC als naar DC.
Ik ben eigenlijk niet van plan ze allebei te bezoeken als ze toch min of meer hetzelfde zijn, maar naar 1 van de 2 wil ik wél. Welke kan ik dus het beste bezoeken?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Museum of Natural History ?? Welke van de 2?
Ik vind die in DC net even mooier dan degene in NY dus dat zou mijn keuze zijn. Bijkomend voordeel is dat je daar gratis toegang hebt.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Als je naar het MoMa museum in NY gaat en naar het National Museum of Natural History in DC heb je 2 verschillende ervaringen.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Of in New York naar The Metropolitan Museum of Art en in DC naar het National Museum of Natural History.
Zowel in New York als in DC de musea of Natural History bezocht en vond allebei leuk om te bezoeken en ook onze kinderen vonden het schitterend.
Musea in Washington DC die onderdeel zijn van Smithsonian hebben (zoals hierboven al aangegeven) het voordeel dat ze gratis zijn net als de Zoo in DC.
Zowel in New York als in DC de musea of Natural History bezocht en vond allebei leuk om te bezoeken en ook onze kinderen vonden het schitterend.
Musea in Washington DC die onderdeel zijn van Smithsonian hebben (zoals hierboven al aangegeven) het voordeel dat ze gratis zijn net als de Zoo in DC.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik wou net hetzelfde aanraden als US-fanboy!
Onze kinderen vonden eht heel tof.
Wij bezochten in NY toch ook het museum of national History, omdat dat inbegrepen was in onze NY pass, maar dat viel eigenlijk tegen.
Onze kinderen vonden eht heel tof.
Wij bezochten in NY toch ook het museum of national History, omdat dat inbegrepen was in onze NY pass, maar dat viel eigenlijk tegen.
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hier nog een fan van het Natural History Museum in Washington. Ze hebben de afgelopen paar jaar heel veel gedaan aan modernisering en nieuwe zalen geopend. Het is werkelijk een schitterend museum.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Bandido
- Amerika-expert
Laat ik om te beginnen benadrukken dat ik nog nooit in het Museum of Natural History in NYC ben geweest, en kan het dus niet vergelijken. Maar ik ben twee keer in die in DC geweest en het is werkelijk een prachtig museum, zo mooi. De laatste keer was een paar maanden geleden en er waren inderdaad net een paar verbouwingen geweest. En natuurlijk is het feit dat het gratis is een mooie bijkomstigheid. 

"Keep Georgia On Your Mind"
Bedankt voor jullie snelle reacties!
Waarschijnlijk zal het dan toch het national museum of natural history in DC worden, door alle positieve verhalen.
Andere reacties zijn nog steeds welkom, aangezien we pas in april gaan. Nog tijd genoeg om van gedachte te veranderen.

Waarschijnlijk zal het dan toch het national museum of natural history in DC worden, door alle positieve verhalen.
Andere reacties zijn nog steeds welkom, aangezien we pas in april gaan. Nog tijd genoeg om van gedachte te veranderen.

In New York moet je niet naar Natural History in NYC, ik vond dit erg tegenvallen, meer gericht op kinderklassen op schoolreisje. We stonden na een uur weer buiten.
In NYC moet je naar het Metropolitan. Dat is echt een supergaaf enorm museum met heel diverse verzamelingen. Daar kun je makkelijk een paar dagen rondlopen.
In NYC moet je naar het Metropolitan. Dat is echt een supergaaf enorm museum met heel diverse verzamelingen. Daar kun je makkelijk een paar dagen rondlopen.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT