Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vegetarisch diner/lunch New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Alice078
Amerika-newbie

Vegetarisch diner/lunch New York

Bericht door Alice078 »

Hoi iedereen!

5 februari vertrekken mijn vriend en ik voor 6 dagen naar New York! Superleuk natuurlijk.
Nu vroegen wij ons af hoe het zit met het aanbod van vegetarisch eten.. gezien Amerika nogal een meat-country is! haha

Heeft iemand misschien tips voor restaurantjes en lunchrooms die ook een goed vegetarisch aanbod hebben?
Alvast bedankt!

Groetjes!!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Vegetarisch diner/lunch New York

Bericht door Petra/VS »

Vrijwel alle restaurants hebben ook vegetarische gerechten op het menu, met uitzondering misschien van een steak restaurant. Hier een link met vegetarische restaurant en recensies: http://www.happycow.net/north_america/u ... york_city/
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Marl
Amerika-ontdekker

Bericht door Marl »

In New York kan je heel goed vegatarisch eten. Er zijn zo veel vegatarische restaurants. Op deze site http://supervegan.com/restaurants.php staan heel veel restaurants met recensies en je kunt ook zoeken op buurt en of je een vegetarisch restaurant wilt of een met vegatarische opties enz.

Voor lunch kun je ook naar Whole Foods gaan. Je kan wat kopen in de winkel, ze hebben ook een saladebar en ander eten en soep wat je zelf kunt opscheppen en het daar opeten. Ik was daar in november en ze hadden echt heerlijke pompoensoep. We hebben er een paar keer gegeten. Je kan er ook leuk zitten. Vooral bij die op Union Square en op Houston Street, daar kan je bij het raam zitten en hen je gelijk leuk uitzicht.
Alice078
Amerika-newbie

Bericht door Alice078 »

Bedankt voor de snelle reacties! ik ga meteen even zoeken :). Whole Foods staat inderdaad al op ons lijstje!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer