Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Noordoosten Juni 2012

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Bart-
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis Noordoosten Juni 2012

Bericht door Bart- »

Na wat rondkijken hebben we uiteindelijk besloten om een tour van het noordoosten te maken. We zijn nog nooit naar het Noord-Oosten geweest, ook NY hebben we nog niet bezocht.
Er zit 1 verplichte stop in de route en die is op 8 juli tegen 21u moeten we in Schennectady zijn voor een congres.
We hebben hier al wat reisverslagen doorgenomen en zijn tot onderstaande planning gekomen, maar we hadden graag een beetje feedback of er bepaalde zaken te lang of te kort zijn ingepland en allerhande info die jullie ons eventueel nog kunnen geven. Alvast bedankt!

20 juni: NY (aankomst in de namiddag)
21 juni: NY
22 juni: NY
23 juni: NY
24 juni: NY
25 juni: NY -> Philadelphia
26 juni: Philadelphia
27 juni: Philadelphia -> Washington
28 juni: Washington
29 juni:Washington -> Gettysbrug
30 juni: Gettysburg -> Niagara Falls
1 juli: Niagara Falls
2 juli: Niagara Falls -> Toronto
3 juli: Toronto
4 juli: Toronto -> Watkins Glenn
5 juli: Watkins Glenn
6 juli: Watkins Glenn -> Adirondack Mountains
7 juli: Adirondack Mountains
8 juli: Adirondack Mountains -> Schennectady (verplichte stop voor een congres)
9 juli: Schennectady -> Boston
10 juli: Boston
11juli: Boston
12 juli: Boston
13 juli: Boston (vertrek naar Amsterdam)
Laatst gewijzigd door Bart- op 09 mar 2012, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Reis Noordoosten Juni 2012

Bericht door Petra/VS »

Waarom naar Washington gaan, als je er maar een nacht doorbrengt? Ik blijf me erover verbazen hoe onbekend (en daardoor onbemind) onze hoofdstad is. Ik zeg het maar weer eens, je hebt voor Washington minimaal twee volle dagen nodig, liefst tenminste drie.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bart-
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Bart- »

Petra/VS schreef:Waarom naar Washington gaan, als je er maar een nacht doorbrengt? Ik blijf me erover verbazen hoe onbekend (en daardoor onbemind) onze hoofdstad is. Ik zeg het maar weer eens, je hebt voor Washington minimaal twee volle dagen nodig, liefst tenminste drie.
Was een foutje in gekropen, we hebben wel degelijk een dag extra voorzien, planning is aangepast. Maar zouden we dan best nog een dag Philadelphia weglaten of gewoon volledig weglaten ?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Persoonlijk zou ik inderdaad een nacht Philadelphia minder doen. Als je 's ochtends vanuit New York daar naartoe gaat en de volgende dag later op de dag naar Washington kun je daar de meeste hoogtepunten wel gezien hebben. Ook in Niagara Falls zou je een nacht minder kunnen doen, omdat Toronto daar ook vrij dichtbij ligt. Of een nacht minder Boston, tenzij je daar een reden voor hebt zou ik dat bezoek niet langer maken dan dat aan Washington, hoe leuk ik Boston ook vind. Ik zou zeker twee volle dagen Washington doen en dat is eigenlijk nog niet genoeg. Zoek in dit forum naar tips Washington en je ziet wat er zoal te doen valt. Wat veel mensen zich niet realiseren is dat er ook een aantal erg interessante dingen net buiten de stad te bezoeken zijn.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer