Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vervoer JFK naar Manhattan

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Ray85
Amerika-ontdekker

Re: Vervoer JFK naar Manhattan (Gershwin)

Bericht door Ray85 »

Ik heb een eigen (2 persoon) kamer kunnen regelen. Het kostte mij in totaal 80 dollar extra voor 3 overnachtingen..niet slecht toch?
Ik heb eigenlijk toch nog een vraag. Ze vragen om mij telefoonnummer zodat ze mij kunnen bereiken mocht dat nodig zijn in de USA.
Maar hoe moet ik dit aangeven?

Ik weet niet precies wat de area codes en landcodes zijn en is dit nodig? Stel dat mijn telefoon nummer 0612345678 is, wat is het dan het totale nummer
wat ik moet doorgeven aan dat shuttle bedrijfje? 0031 612345678?
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Vervoer JFK naar Manhattan (Gershwin)

Bericht door Susie one »

Ray85 schreef:Ik weet niet precies wat de area codes en landcodes zijn en is dit nodig? Stel dat mijn telefoon nummer 0612345678 is, wat is het dan het totale nummer
wat ik moet doorgeven aan dat shuttle bedrijfje? 0031 612345678?
idd het telefoonnummer wat je door kan geven is 0031 612345678.

Succes,
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Robinho
Amerika-newbie

NYC, Vervoer JFK naar Manhattan

Bericht door Robinho »

Hallo allemaal,

In mei ga ik met mijn vrouw voor 5 dagen naar New York City.
Waar we niet echt uitgeraken is het vervoer van de luchthaven JFK naar Mahattan (Upper East Side). We zitten rond de 77th niet ver van Central Park.
Iemand nuttige tips welk vervoermiddel het meest praktisch en economisch (lees goedkoop) is?
Alvast bedankt.
Hockey
Amerika-expert

Re: NYC, Vervoer JFK naar Manhattan

Bericht door Hockey »

Hallo Robinho, wees welkom op het forum. Jouw vraag is al gesteld en ook beantwoord op het forum. Ik verwijs je daarom door naar dat topic.
Robinho
Amerika-newbie

Re: NYC, Vervoer JFK naar Manhattan

Bericht door Robinho »

Hockey schreef:Hallo Robinho, wees welkom op het forum. Jouw vraag is al gesteld en ook beantwoord op het forum. Ik verwijs je daarom door naar dat topic.
OK dank je!
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Vervoer JFK naar Manhattan

Bericht door US-fanboy »

:D
Het is gewoon een verwijzing naar dit topic, maar dan naar pagina 1 :thumbup:

@robinho : de goedkoopste manier is de metro. Of dit de meest comfortabele manier is, hangt van het tijdstip af.
Je kunt hier de kaart van de New York Subway bekijken en dan zie je dat je de A-train moet nemen om bij Central Park uit te komen.
Uitstappen bij 81 Street en de rest lopen.
Lekker makkelijk; eenmaal op de A-train vanaf Howard Beach hoef je niet meer over te stappen.
Bij Howard Beach kom je door de Airtrain te nemen op JFK.
Totale kosten per persoon rond de $ 7,50 (waarbij het gebruik van 5 minuten airtrain je het dubbele kost tov het gebruik van een uur metro :D ).
Bennogr
Amerika-expert

Re: Vervoer JFK naar Manhattan

Bericht door Bennogr »

Kijk nu pas dit onderwerp door.

Voor alle zekerheid: vanuit de VS naar de rest van de wereld bellen, gaat natuurlijk weer heel anders.

Voor het buitenland draai je in de VS 011 dan landencode (31 voor Nederland, 32 voor Belgie), dan het kengetal/06 nummer zonder de nul en dan de rest.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer