Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen gevraagd citytour New York en Boston

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Jaap Laan
Amerika-newbie

Ervaringen gevraagd citytour New York en Boston

Bericht door Jaap Laan »

Hallo amerikagangers,

ik ga samen met mijn vrouw in september voor het eerst naar Amerika.
Daarbij bezoeken we ook de steden New York en Boston.
We willen graag de belangrijke trekplijsters zien en we hebben voor beide steden 2 hele dagen (dus 3 nachten).
Noot: Wij zijn niet zo goed te voet.

Nu is onze vraag: hoe zijn jullie ervaringen met een citytour?
En wat zouden jullie ons aanraden?

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Jaap
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen gevraagd citytour New York en Boston

Bericht door DVDGuy »

Je zou kunnen overwegen om de Hop-on-Hop-off bus te nemen.
Hansi1959
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Hansi1959 »

In New York zijn inderdaad de "hop-on hop-off" bussen een aanrader, zeker als je niet goed ter been bent. In Boston hadden wij tickets voor de "Super Tours" gekocht. Ook een soort hop-on hop-off concept maar de rit ging door een aantal minder aantrekkelijke buurten. Chauffeurs wel heel entertaining en prima te verstaan. Dat laatste was in New York soms wel eens anders (veel "geknauw" / moeilijk verstaanbaar).
Voor Boston is de hop-on hop-off Trolley waarschijnlijk een betere keuze dan de tour die wij deden (als ik achteraf de reviews vergelijk).
No guts, no glory!
Betty
Amerikafan

Bericht door Betty »

Je kan ook de boot toer rond Manhattan doen. Met Circle line , 3u varen rond het eiland.Je kan best aan de linkerkant van de boot zitten dan heb je zicht op Manhattan. Je krijgt dan een goed overzicht, vaart onder alle bruggen en je kan hele mooie foto's maken. Vertrek 12th Avenue # 42th street
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik heb in NY een hop on/hop off tour gedaan en die beviel zeer goed. In Boston ook zo'n soort tour gedaan en dat beviel ook prima. Ik weet helaas alleen niet meer de namen van beide tours, daar het al 6 jaar geleden was.
CSX
Amerikafan

Bericht door CSX »

Wij hebben in NYC de hop on/hop off tour van Gray Line( de rode bus) gedaan en dat beviel uitstekend. De avondtour is een aanrader. In Boston hebben wij geen ervaring met soortgelijke tours, dus daar kan ik je niet mee verder helpen.
witte
Amerika-newbie

Bericht door witte »

In Boston rijden trolley tours en dat is hop on hop off. Ook zijn er Ducktours, waarmee je naast over het land, ook een stukje de rivier op gaat.
Overigens is Boston qua grootte een stuk beter bewandelbaar dan NYC. In Boston loopt de Freedom trail die goed beloopbaar is. Dit kan eventueel ook met een gids.
Boston heeft een goed metronetwerk met veel tussenstops, zodat je eigenlijk nooit ver hoeft te lopen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer