Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Enkele vragen over het bezoeken van Washington D.C.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Evap
Amerika-ontdekker

Re: Enkele vragen over het bezoeken van Washington D.C.

Bericht door Evap »

Georgetown gaan we niet doen. De musea doen we als we nog tijd over hebben. Nu nog even als in een ideale route zetten. ;)
Wederom bedankt voor de tips!
Essepes schreef:Bedankt voor de info over de metro xsmichel, ik denk dat wij inderdaad voor de dagkaarten gaan.
De One Day Pass is veranderd kom ik net achter. Hij kost nu $ 14, maar is nu wel de gehele dag te gebruiken.
Zie: http://www.wmata.com/fares/purchase/passes.cfm
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, de Metro heeft zijn prijzen weer eens omhoog gegooid :roll:. Als je een dagkaart koopt, wees er dan wel zeker van dat je ook daadwerkelijk meerdere keren de metro gaat gebruiken. Het is tenslotte voornamelijk een ondergrondse en in het gedeelte wat de meeste toeristen bezoeken haal je die $14 er waarschijnlijk niet uit. Mijn ervaring is dat het uiteindelijk makkelijker lopen is, dan de metro gebruiken "downtown", omdat de stations zo ver uit elkaar liggen. Soms moet je verder lopen naar een station dan naar de bezienswaardigheid waar je heenwilt, of verder van het station naar de bezienswaardigheid.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Evap
Amerika-ontdekker

Bericht door Evap »

Dank voor je reactie Petra. Ik heb na je reactie voor de zekerheid even uitgezocht wat we los zouden betalen aan kaartjes of wanneer we die pas gebruiken. In ons geval halen we het er wel uit, heen en terug van het hotel naar het centrum kost al $ 9,- los p.p. Aangezien we ook naar de Cathedrale willen, gaan we het er wel uit halen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer