Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ronddraaiende bar in het Marriot Marquis Hotel in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Mattijs
Amerika-newbie

Ronddraaiende bar in het Marriot Marquis Hotel in New York

Bericht door Mattijs »

Het is voor mij bijna zo ver! Begin oktober ga ik voor het eerst op vakantie naar de USA. Ik ga dan ook (eigenlijk veel te kort!) naar Manhattan. In twee reisgidsen en op dit forum heb ik al heel veel tips e.d. gevonden. Ook de tip om wat te gaan drinken aan de bar van het Marriot Marquis Hotel wat aan Times Square gevestigd is. Deze bar draait langzaam rond om zijn eigen verticale as en biedt een prachtig uitzicht over een deel van Manhattan en vooral over Times Square. Maar ik denk dat ik aan één rondje niet genoeg heb en bovendien wil er ook wel eten. Het restaurant (en een daarbij behorende lounge) draait rond, dat heb ik wel gelezen, maar daar kost een maaltijd minimaal 50,- dollar en dat zonder drankjes en de fooi voor de ober. Dat is me duidelijk wat te duur en bovendien verwacht ik toch geen verschrikkelijke hongeraanval te krijgen. In de Broadway Lounge kun je voor veel minder geld eten. Nu is mijn vraag: Draait de Broadway Lounge ook rond of is dat alleen maar met dat dure restaurant het geval? Wie is er eerder geweest en kan mij het vertellen???
Voor meer info kun je ook even kijken op http://marriott.com/property/abouthotel ... ants/nycmq

Groeten van Mattijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer