Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

new york en sint maarten

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
vandulst
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

new york en sint maarten

Bericht door vandulst »

hallo,

In juni 2013 gaan wij 2 volwassenen en 2 kinderen 16 jaar naar new york en sint maarten.
heeft iemand nog tips of goedkopen accomodaties in hte centrum van new york of sint maarten.
Vanaf sint maarten willen we ook naar anguilla gaan weet iemand of saba en sr barth nog leuk zijn.

Alvast bedankt
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: new york en sint maarten

Bericht door PSVwally »

Ik had een tussenstop in St Maarten opweg naar Curacao. Wat een schitterend eiland vanuit de lucht is dat zeg!
Een tip: het strand voor de landingsbaan en dan hekhangen als er een vliegtuig opstijgt. Ook waanzinnig om die grote boeings op dit kleine vliegveld te 'voelen' landen. Zowiezo is het landen en opstijgen daar intens.
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Als je de landing op St Maarten een kick vond moet je die van Saba eens meemaken! :shock: Ik zeg niets meer ... :angel12:
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Wij vonden St. Maarten erg leuk! We zijn er nu twee keer geweest en zou zo weer gaan.
Dat heb ik bijv. niet zo sterk bij Aruba. Dat vind ik persoonlijk te groots en te commercieel.
St.Maarten heeft dat commerciële ook wel, maar in veel mindere mate. Het is wat klein schaliger en gemoedelijker voor mijn gevoel.
Je hebt er een Nederlands en Frans deel en beiden bieden ontelbare verlaten strandjes.
En inderdaad je kan naar het strandje rijden waar de vliegtuigen overheen sjesen. Erg indrukwekkend.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer