Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reviews carter hotel new york en tips
reviews carter hotel new york en tips
volgend jaar willen wij, 2 volwassenen en 2 kinderen 16 jaar naar New York gaan.
Ik heb al een hotel gevonden, hotel carte vlak bij times square.
Dit hotel kost 26 euro p.p in juni, heeft iemand hier ervaring mee.
En heeft iemand nog evaring met sint maarten die reis plakken wij aan de reis van new york.
We maken bij beide vluchten een tussenstop in londen.
Ik heb al een hotel gevonden, hotel carte vlak bij times square.
Dit hotel kost 26 euro p.p in juni, heeft iemand hier ervaring mee.
En heeft iemand nog evaring met sint maarten die reis plakken wij aan de reis van new york.
We maken bij beide vluchten een tussenstop in londen.
Re: reviews carter hotel new york en tips
Geen ervaring met Carter Hotel en wil dat, gezien de recensies die al jarenlang slecht zijn, graag zo houden.
Carter is in 2009 verkozen tot smerigste hotel van de gehele VS: http://newyork.blog.nl/actueel/2009/01/ ... e-in-de-vs
De beoordelingen in recentere jaren zijn al niet veel beter:
http://www.zoover.nl/verenigde-staten-v ... rter/hotel
http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... _York.html
Carter is in 2009 verkozen tot smerigste hotel van de gehele VS: http://newyork.blog.nl/actueel/2009/01/ ... e-in-de-vs
De beoordelingen in recentere jaren zijn al niet veel beter:
http://www.zoover.nl/verenigde-staten-v ... rter/hotel
http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... _York.html
- Myrte
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
In 2006 sliepen wij 8 nachten in Hotel Carter en voor ons pakte het goed uit. We kregen een hele ruime kamer op de 17e verdieping met vanuit de douche een werelds uitzicht op het Hardrock Cafe Broadway. De kamer was vergane glorie, erg stoffig en de tv werkte niet maar verder was het prima.
Het was een heel apart hotel, maar dat gaf ook het gevoel van een enorme historie.
Hoe dat allemaal zit lees je hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hotel_Carter,_Manhattan
Er lag een platgetrapte kakkerlak bij de ingang toen we arriveerden, maar hoger dan de 6e verdieping zouden die niet komen. We vroegen om een gerenoveerde kamer op een hoge verdieping en hebben deze gekregen. Bijzonder vond ik ook dat de muren van de gangen helemaal bedekt waren met oude vloerbedekking, onder andere van de Footlocker
Een ochtend ging het brandalarm af maar dat hield weer op en er gebeurde verder niets.
In die tijd (eerste keer NYC en zelfs eerste keer USA) gebruikte ik Tripadvisor nog niet en achteraf las ik pas deze zeer treffende review uit The New York Times:
http://www.nytimes.com/2005/11/20/nyreg ... d=all&_r=0
Het was een heel apart hotel, maar dat gaf ook het gevoel van een enorme historie.
Hoe dat allemaal zit lees je hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hotel_Carter,_Manhattan
Er lag een platgetrapte kakkerlak bij de ingang toen we arriveerden, maar hoger dan de 6e verdieping zouden die niet komen. We vroegen om een gerenoveerde kamer op een hoge verdieping en hebben deze gekregen. Bijzonder vond ik ook dat de muren van de gangen helemaal bedekt waren met oude vloerbedekking, onder andere van de Footlocker

In die tijd (eerste keer NYC en zelfs eerste keer USA) gebruikte ik Tripadvisor nog niet en achteraf las ik pas deze zeer treffende review uit The New York Times:
http://www.nytimes.com/2005/11/20/nyreg ... d=all&_r=0
Geef toch meer geld uit voor een fatsoenlijk en schoon hotel, denk ik dan.
Bedankt voor de reacties, zelf hadden wij ook al zoiets op gevangen.
Verder vonden wij nog the big apple hostel wat nu wordt gerenoveerd,
Verder nog the old carltonarms.
Misschien weten jullie nog goedkopen accomodaties.
Alvast bedankt
Verder vonden wij nog the big apple hostel wat nu wordt gerenoveerd,
Verder nog the old carltonarms.
Misschien weten jullie nog goedkopen accomodaties.
Alvast bedankt
- Myrte
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Carlton Arms heb ik ook een week geslapen, erg leuk hotel en een van de goedkoopste waar je een kamer met eigen douche & toilet kunt krijgen (als dat belangrijk voor je is). Maar het is ook een apart hotel, je moet er wel van houden!
Mijn fijnste hotel in NYC tot nu toe is Chelsea Savoy:
http://www.chelseasavoynyc.com
Mijn fijnste hotel in NYC tot nu toe is Chelsea Savoy:
http://www.chelseasavoynyc.com
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Lijkt me niet een goede keus, waarom probeer je priceline niet, ik heb op betterbidding meerdere mensen gezien die op TS een kamer hadden voor $130 pkpn. En dat waren 4* hotels
Ik sprak laatst iemand die vorige maand in Carter geweest was. En die zei dat prima hotel was qua prijs / ligging. Indien het puur en alleen is om te slapen is het goed te doen.
Eind december ga ikzelf paar dagen naar New York en verblijf in Carter. Ik zal tegen die tijd wel even plaatsen wat mijn ervaringen zijn.
Eind december ga ikzelf paar dagen naar New York en verblijf in Carter. Ik zal tegen die tijd wel even plaatsen wat mijn ervaringen zijn.
Ik ben zelf deze maand (2 tm 9 oktober) verbleven in Carter en ik kan uit ervaring zeggen dat het allemaal reuze meevalt. Ondanks de negatieve recensies, heb ik geen enkel minpuntje kunnen ontdekken.
Je moet uiteraard niet overdreven luxe verwachten, maar dat kan ook niet voor die prijs. Als je echter een prima in orde hotel verwacht, met perfecte ligging en kamers/bedden die schoon zijn; dan is Carter een prima keus.
Het personeel was ook nog eens vriendelijk en behulpzaam. Natuurlijk zullen er mensen zijn met andere ervaringen, maar ik zelf kan het zeker aanraden en als ik terug zou gaan, dan zou het naar Carter zijn.
Je moet uiteraard niet overdreven luxe verwachten, maar dat kan ook niet voor die prijs. Als je echter een prima in orde hotel verwacht, met perfecte ligging en kamers/bedden die schoon zijn; dan is Carter een prima keus.
Het personeel was ook nog eens vriendelijk en behulpzaam. Natuurlijk zullen er mensen zijn met andere ervaringen, maar ik zelf kan het zeker aanraden en als ik terug zou gaan, dan zou het naar Carter zijn.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb afgelopen weekend een nachtje in New York geslapen. Wij hadden een vrij klein budget maar wilde in de stad zelf verblijven ivm met een Halloween feest.
Ik en 3 vriendinnen hebben verbleven in Hotel 31. Het is een klein iets ouder hotel, interessant decor maar ontzettend schoon! Zit midden in Manhattan. Je kan kiezen uit kamers met prive badkamer of gedeelde badkamer. Ik ben geen groot fan van een gedeelde badkamer maar het is me 100% meegevallen, het was echt ontzettend schoon!
Kamers zijn klein maar als je in NY ben, ben je erg niet om op je kamer te blijven.
Ik en 3 vriendinnen hebben verbleven in Hotel 31. Het is een klein iets ouder hotel, interessant decor maar ontzettend schoon! Zit midden in Manhattan. Je kan kiezen uit kamers met prive badkamer of gedeelde badkamer. Ik ben geen groot fan van een gedeelde badkamer maar het is me 100% meegevallen, het was echt ontzettend schoon!
Kamers zijn klein maar als je in NY ben, ben je erg niet om op je kamer te blijven.
Dankjewel voor de reacties, daar kan ik wel wat mee.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Toen wij in NY waren zijn we er gaan kijken. We hadden dit geboekt en n.a.v. de reacties weer geannuleerd.
Toen we er binnen liepen waren we blij dat we geannuleerd hadden.
ik zou zeggen; NIET DOEN!
Toen we er binnen liepen waren we blij dat we geannuleerd hadden.
ik zou zeggen; NIET DOEN!
Op tripadvisor heeft Carter hotel van de 2222 recensies er meer dan 1200 negatieve, zegt voor mij toch al genoeg. Zijn er positieve, ja, maar in vergelijking met de slechte, heel wat minder.
Wij hebben afgelopen september in het Double Tree Metropolitan Hotel gezeten, maar als ik de prijzen op hun website zo zie voor juni 2013, dan zijn ze niet echt goedkoop. Wij hebben geboekt via een reisbureau en dat bedrag zeker niet betaald voor het hotel. Het was trouwens wel een waanzinnig goed, mooi en fijn hotel op een perfecte locatie.
- ovide
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Januari 2008 met nog 2 vrienden een lang weekeind NYC gedaan.
Een van de vrienden werkte bij KLM en kon ons voor 90,- p.p overvliegen.
Budget was het keyword voor dat weekeind, en zodoende hebben we het Carter hotel geboekt.
Was toen idd ook spotgoedkoop.
Het is maar net wat je wilt en wat je verwacht. Voor die prijs kun je niet het mooiste en schoonste verwachten.
Belangrijkste was dat de bedden schoon waren en de douche OK.
Inderdaad zijn de gangen muf en met tapijt bekleed en bij de ingang van het hotel hangt in de lobby constant de geur van een Indisch restaurant.
Maar je stapt de deur uit en snuift gelijk de lucht van NYC op en binnen een paar stappen sta je midden op Times Square, dus wat wil je....
Ik zou het zo weer boeken....
Een van de vrienden werkte bij KLM en kon ons voor 90,- p.p overvliegen.
Budget was het keyword voor dat weekeind, en zodoende hebben we het Carter hotel geboekt.
Was toen idd ook spotgoedkoop.
Het is maar net wat je wilt en wat je verwacht. Voor die prijs kun je niet het mooiste en schoonste verwachten.
Belangrijkste was dat de bedden schoon waren en de douche OK.
Inderdaad zijn de gangen muf en met tapijt bekleed en bij de ingang van het hotel hangt in de lobby constant de geur van een Indisch restaurant.
Maar je stapt de deur uit en snuift gelijk de lucht van NYC op en binnen een paar stappen sta je midden op Times Square, dus wat wil je....
Ik zou het zo weer boeken....
'05 NYC (3d)
'06 LA (4d)
'06 NY > LA 20Kkm (3mnd)
'07 FL > TN (19d)
'08 NYC (5d)
'08 NYC > SEA (24d)
'09 SEA > NYC (26d)
'10 ORL > MIA (17d)
'11 SF > LA (17d)
'11 CHI > GR (14d)
'12 LA > LV > SF (14d)
'13 LA > FL (23d)
'06 LA (4d)
'06 NY > LA 20Kkm (3mnd)
'07 FL > TN (19d)
'08 NYC (5d)
'08 NYC > SEA (24d)
'09 SEA > NYC (26d)
'10 ORL > MIA (17d)
'11 SF > LA (17d)
'11 CHI > GR (14d)
'12 LA > LV > SF (14d)
'13 LA > FL (23d)
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Tsjaa, wij hadden dit hotel ook geboekt en toen pas recensies gelezen. Toch was budget ons voornaamste reden om het te laten. Ik moet zeggen t was een prima hotel. Schoon, bedden werden elke dag opgemaakt, ja de badkamer was ok, prima voor die 4 nachten. Ligging was gewoonweg super. Personeel was vriendelijk we hebben niets gehoord wat er buiten gebeurde terwijl we echt dicht op het centrum zitten daar. In het hotel zit ook een balie met trips daar beetje rondgekeken toen we aankwamen. Wij vonden het prima. 'S morgens stond er bv veel zooi op de gang van mensen (tassen van winkels ed.) en binnen een uur was t weg. Ze doende erg hun best
Wij zouden hier zo weer gaan, geven liever t geld uit aan leuke uitstapjes
Btw; ernaast draait de musical spiderman, gaaf! En gewoon even binnenlopen krijg je ipv 120 voor20 dollar dezelfde plek die nog over was (naseizoen)
Wij zouden hier zo weer gaan, geven liever t geld uit aan leuke uitstapjes

Btw; ernaast draait de musical spiderman, gaaf! En gewoon even binnenlopen krijg je ipv 120 voor20 dollar dezelfde plek die nog over was (naseizoen)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1309 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 3 Reacties