Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Appartement huren in NY voor 1 week
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Appartement huren in NY voor 1 week
Ik ben nu tot eind maart in NY en begin mei (1-8mei) ga ik met familie een weekje toeristen daar.
De vlucht is al geboekt, maar we hebben nog geen appartement of iets.
We zoeken veel op homeaway.nl en airbnb.com
Omdat we veel dingen in Manhattan willen doen is het handig om daar wat te huren, maar bijvoorbeeld Brooklyn vinden we ook niet erg. We willen niet de hoofdprijs betalen en hoeven dus ook niet op Times Square te overnachten. Overdag zullen we grotendeels op pad zijn, dus we hebben geen mega leefruimte nodig.
We gaan met 6 volwassenen.
Heeft iemand tips in welke buurt we het beste iets kunnen huren of tips waar je al een keer geweest bent?
De vlucht is al geboekt, maar we hebben nog geen appartement of iets.
We zoeken veel op homeaway.nl en airbnb.com
Omdat we veel dingen in Manhattan willen doen is het handig om daar wat te huren, maar bijvoorbeeld Brooklyn vinden we ook niet erg. We willen niet de hoofdprijs betalen en hoeven dus ook niet op Times Square te overnachten. Overdag zullen we grotendeels op pad zijn, dus we hebben geen mega leefruimte nodig.
We gaan met 6 volwassenen.
Heeft iemand tips in welke buurt we het beste iets kunnen huren of tips waar je al een keer geweest bent?
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Appartement huren in NY voor 1 week
het is illegaal om in NYC een appartement te verhuren voor minder dan 30 dagen, tenzij de verhuurder er ook in vertoeft ....
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Even Google op en dat gaf me dit
Echt?!? Kun je dat aantonen door middel van een site? Mijn schoonouders gaan in april 6 nachten naar New York en hebben via Airbnb.com een appartement gehuurd. Mocht het nodig zijn dat ik ze adviseer om het te annuleren dan wil ik dat graag kunnen onderbouwen.meyem schreef:het is illegaal om in NYC een appartement te verhuren voor minder dan 30 dagen, tenzij de verhuurder er ook in vertoeft ....
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
- Mads2010
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Check deze site maar eens: http://www.sanferminapartamentosny.com/ ... enida.html
Wij hebben daar afgelopen zomer vijf dagen verbleven, een absolute aanrader! Check ons verslag maar voor meer informatie.
Succes!
Wij hebben daar afgelopen zomer vijf dagen verbleven, een absolute aanrader! Check ons verslag maar voor meer informatie.
Succes!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ter aanvulling op Pascal ook nog dit: http://www.tripadvisor.com/Travel-g6076 ... ntals.html
Nu moet je natuurlijk wel 'gepakt' worden, en die kans is volgens mij klein. Maar de vraag is altijd 'wat als...'.
Nu moet je natuurlijk wel 'gepakt' worden, en die kans is volgens mij klein. Maar de vraag is altijd 'wat als...'.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
de pakkans is inderdaad vrij klein, denk ik ...
de kans dat de verhuurder een andere huurder heeft die meer betaalt, is iets groter
De kans dat heel de woning uberhaupt niet bestaat, is ook niet ondenkbaar .... dan ben je je aanbetaling kwijt (die moet je geloof ik altijd doen) .... het blijft een risico ... dus heel goed nagaan of het betrouwbaar is en niet op 'mooie' foto's afgaan ...
de kans dat de verhuurder een andere huurder heeft die meer betaalt, is iets groter
De kans dat heel de woning uberhaupt niet bestaat, is ook niet ondenkbaar .... dan ben je je aanbetaling kwijt (die moet je geloof ik altijd doen) .... het blijft een risico ... dus heel goed nagaan of het betrouwbaar is en niet op 'mooie' foto's afgaan ...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hallo,
Wij verbleven vorig jaar vier nachten in een appartement in Brooklyn. Gehuurd via Housetrip.com
Ging prima. Geen problemen gehad.
Wij verbleven vorig jaar vier nachten in een appartement in Brooklyn. Gehuurd via Housetrip.com
Ging prima. Geen problemen gehad.
Er zijn ook genoeg hotels die multi-bedroom suites verhuren voor redelijke tarieven.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt voor de reacties, zal even overleggen met de rest of we het risico van homeaway of airbnb aangaan.
Ziet er goed uit @Mads2010
Ziet er goed uit @Mads2010
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Nou, met jullie kruistocht tegen het gebruik van airbnb weten jullie al aardig wat twijfel ze zaaien hè, bij mensen op dit forum! Elise, laat je niet in de luren leggen. Meyem is zeer fanatiek anti-airbnb terwijl ondertussen de halve wereld erop los airbnbt. Kies gewoon dat leuke appartementje uit in die leuke buurt! Hou in de gaten dat er genoeg reviews zijn van het appartement en of het contact met de eigenaar soepel verloopt. Over 'geld weg' praktijken hoef je je geen zorgen te maken. Jij betaald aan airbnb, die de eigenaar pas weer betaald zodra jij ingecheckt bent. Verhuurders van appartementen die niet bestaan zullen dus nooit een cent zien.
Ik ken inmiddels een aantal mensen die via airbnb in een appartement in NY gezeten hebben, en die vonden het allemaal hartstikke leuk. Zelf heb ik ook al meerdere keren gebruik gemaakt van deze manier van reizen, op andere plekken op de wereld. Alles is telkens prima geweest. En bovendien zoveel goedkoper!
Ik ken inmiddels een aantal mensen die via airbnb in een appartement in NY gezeten hebben, en die vonden het allemaal hartstikke leuk. Zelf heb ik ook al meerdere keren gebruik gemaakt van deze manier van reizen, op andere plekken op de wereld. Alles is telkens prima geweest. En bovendien zoveel goedkoper!
Afgelopen November ben ik in onderstaand appartement op manhattan geweest.
Zeer tevreden!
Super lokatie,om de hoek van penn station en heerlijk rustig op west 34th street.
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p954806
Zeer tevreden!
Super lokatie,om de hoek van penn station en heerlijk rustig op west 34th street.
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p954806
Ik ben het met je eens hoor! Maar je stelling dat het via Airbnb het nou per definitie goedkoper is herken ik niet helemaal. Tenminste, de locaties waar ik op uit kom zijn dat nooitRiverCola schreef:Over 'geld weg' praktijken hoef je je geen zorgen te maken. Jij betaald aan airbnb, die de eigenaar pas weer betaald zodra jij ingecheckt bent. Verhuurders van appartementen die niet bestaan zullen dus nooit een cent zien.

Daar moet ik dan wel bij zeggen dat ik redelijk picky ben met bijvoorbeeld als harde eisen een hond-loze locatie en een king-size bed (nadeel van lang zijn). Airco hoort er in de warmere gebieden ook wel bij. Tot slot lees ik echt alle reviews en trek ik daar indien nodig mijn conclusies uit. Maar ik wil vooral ook het "gevoel" krijgen uit de advertentie dat de eigenaren echt iets hebben met hospitality en het primair niet doen om geld te verdienen, maar omdat ze het leuk vinden. Want dat zijn de leukste mensen om te ontmoeten, waar je 's avonds nog een keer gezellig een wijntje mee kunt drinken en een goed gesprek mee kunt aanknopen. Dat maakt zo'n locatie ook zoveel leuker dan een standaard motel of hotelkamer.
Een belangrijk ding: betaal inderdaad altijd via AirBNB en ga niet in op verzoeken om via allerlei andere betaaldiensten vooruit te betalen. Zo'n verzoek moet direct alle alarmbellen laten rinkelen..
-
- Amerika-expert
En draai het adres even door Google of Yahoo of een andere zoekmachine. Zie je niet alleen de buurt, maar ook of het om een echt appartement gaat of een ruimte die bijvoorbeeld te koop of te huur staat. Of een stuk onbebouwde grond is.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 801 Weergaves
-
Laatste bericht door Garibaldi
-