Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eerste keer VS (WAS-NYC)

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Staceybeesie
Amerika-expert

Re: Eerste keer VS (WAS-NYC)

Bericht door Staceybeesie »

Volgens mij gingen ze eerst naar Washington.
Dus zullen ze wel op pad zijn als ze een rechtstreekse vlucht hebben.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik lees dit topic net even door en vind het toch wel heel grappig om te zien hoe je als "nieuweling" tegen een eerste bezoek aan de VS aankijkt. Ik herinner me dat nu ineens ook weer van zo lang geleden (1998). Ik hoop dat je heel veel plezier hebt, Apophis! :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
apophis
Amerika-ontdekker

Bericht door apophis »

Dennis schreef:Ik lees dit topic net even door en vind het toch wel heel grappig om te zien hoe je als "nieuweling" tegen een eerste bezoek aan de VS aankijkt. Ik herinner me dat nu ineens ook weer van zo lang geleden (1998). Ik hoop dat je heel veel plezier hebt, Apophis! :D
Het was FANTASTISCH!! Geen last gehad van de sneeuw, aangezien we inderdaad naar DC vertrokken. En eenmaal in NYC, was het daar eigenlijk warmer dan hier :D: altijd ongeveer 5 a 10° C. Weinig toeristen, veel zon: wat kan je nog meer verlangen?
Erickatja
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Erickatja »

apophis schreef:
Dennis schreef:Ik lees dit topic net even door en vind het toch wel heel grappig om te zien hoe je als "nieuweling" tegen een eerste bezoek aan de VS aankijkt. Ik herinner me dat nu ineens ook weer van zo lang geleden (1998). Ik hoop dat je heel veel plezier hebt, Apophis! :D
Het was FANTASTISCH!! Geen last gehad van de sneeuw, aangezien we inderdaad naar DC vertrokken. En eenmaal in NYC, was het daar eigenlijk warmer dan hier :D: altijd ongeveer 5 a 10° C. Weinig toeristen, veel zon: wat kan je nog meer verlangen?
Foto's? :D
apophis
Amerika-ontdekker

Bericht door apophis »

volgen nog ;-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer