Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Betaalbaar en OK hotel in Boston?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Betaalbaar en OK hotel in Boston?
Zojuist even prijzen van hotels in Boston bekeken, maar dat viel me nog niet echt mee....€ 155 en duurder voor een 2-p kamer per nacht. Zijn er ook alternatieven?
Ik hoor het graag!
Paul
Ik hoor het graag!
Paul
-
- Amerika-ontdekker
Re: Betaalbaar en OK hotel in Boston?
Toevallig iemand ervaring met de Farrington Inn?
Bedoel je Abercronbie's Farrington Inn in Boston? Die heeft heel slechte recensies op tripadvisor. Men heeft het o.a. over bedbugs en house of horror. Ziet er niet uitnodigend uit. Voor betaalbare hotels in Boston moet je vooral in de voorsteden kijken. Downtown Boston heeft inderdaad zeer prijzige hotels.
Ik ben ook op zoek geweest, maar omdat ik in de buurt van de metro wilde zitten en binnen een bepaald budget wilde blijven, ben ik afgehaakt. Boston wordt het niet dit jaar. Wij gaan direct naar Salem. Ik vond het echt zo ongelooflijk duur. Dus ik ben reuze benieuwd naar de tips van mede forumleden. Wie weet voor een volgende keer.
- HansEllis
- Amerika-ontdekker
Deze zomer zitten wij ook in Boston en vonden de prijzen aan de hoge kant. Hebben een goed alternatief bij Double Tree Hilton in Bedford, http://doubletree3.hilton.com/en/hotels ... index.html , wat op zo'n 15-20 minuten van Boston ligt geboekt. Prima prijs en locatie, je zit ook zo in Salem en kan door naar het Noorden richting The White Mountains.
Wellicht heb je hier wat aan?
Wellicht heb je hier wat aan?

Aan de rand van de stad zijn genoeg uitstekende goedkope alternatieven, vooral met Priceline en Hotwire.
Je kunt dan eventueel met hotel shuttle of eigen auto naar metro-station Alewife (of andere), daar goedkoop parkeren, en dan zit je zo met de metro in het centrum.
Wij zaten in augustus 2011 b.v. voor ca. € 45 per nacht in het prima Aloft Lexington:
http://www.starwoodhotels.com/alofthote ... rtyID=3209
Je kunt dan eventueel met hotel shuttle of eigen auto naar metro-station Alewife (of andere), daar goedkoop parkeren, en dan zit je zo met de metro in het centrum.
Wij zaten in augustus 2011 b.v. voor ca. € 45 per nacht in het prima Aloft Lexington:
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
-
- Amerika-ontdekker
Mmmm ziet er goed uit maar kost in juli toch ook nog USD 132 per nacht.....KW1984 schreef:Aan de rand van de stad zijn genoeg uitstekende goedkope alternatieven, vooral met Priceline en Hotwire.
Die € 45 was dan ook via Hotwire/Priceline en niet via hotel of reguliere boekingssites.
Mocht je hier nog niet bekend mee zijn dan loont het om je hier is in te verdiepen, heeft mij al duizenden dollars aan hotelkosten bespaard...
Mocht je hier nog niet bekend mee zijn dan loont het om je hier is in te verdiepen, heeft mij al duizenden dollars aan hotelkosten bespaard...
2010: Zuid-Westen
Wij hebben Hotel 140 in Boston geboekt. Het is in Back Bay wat volgens mij een goede locatie is. Ik kon niks beters vinden in het centrum wat ook nog enigzins een redelijke prijs had. 136 euro per nacht voor 2 pers kamer. Via Booking.com
-
- Amerika-ontdekker
'k had Hotwire/Priceline nog nooit bekeken en op het eerste gezicht zou dit wel eens de 'gouden tip' kunnen zijn. Reuze bedankt!KW1984 schreef:Die € 45 was dan ook via Hotwire/Priceline en niet via hotel of reguliere boekingssites.
-
- Amerika-ontdekker
Dit begint er op te lijken!Isaatje schreef:Wij hebben Hotel 140 in Boston geboekt. Het is in Back Bay wat volgens mij een goede locatie is. Ik kon niks beters vinden in het centrum wat ook nog enigzins een redelijke prijs had. 136 euro per nacht voor 2 pers kamer. Via Booking.com
Je kan sowieso vast wat boeken via Booking.com met de gratis annuleren optie. Zie je wat beters ( en goedkopers ) dan boek je gewoon wat anders. Heb je iig iets achter de hand. Ook als de dollar toevallig nog wat omlaag gaat kan je wat definitiefs boeken. Ik ben voor NY nu al aan mijn 3e geboekte hotel. 

-
- Amerika-ontdekker
Thanks again!Isaatje schreef:Je kan sowieso vast wat boeken via Booking.com met de gratis annuleren optie. Zie je wat beters ( en goedkopers ) dan boek je gewoon wat anders. Heb je iig iets achter de hand. Ook als de dollar toevallig nog wat omlaag gaat kan je wat definitiefs boeken. Ik ben voor NY nu al aan mijn 3e geboekte hotel.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 3883 Weergaves
-
Laatste bericht door tomhster
-
- 8 Reacties