Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondje noordoosten eind oktober begin november

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Disneygek
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Rondje noordoosten eind oktober begin november

Bericht door Disneygek »

Hoi allemaal,

Ik ga eind oktober met een vriendin 2 weken naar het noordoosten.
De vlucht en een aantal hotels zijn al geboekt. We willen een beetje op het budget letten dus geen dure hotels.
Heb al een en ander van het forum afgehaald maar als iemand nog tips heeft, graag!
We vliegen maandag 28 oktober met iceland air naar Newark en hebben voor de eerste nacht een airporthotel geboekt, te weten het Wyndham Garden Hotel. De volgende ochtend willen we op tijd een huurauto ophalen, die moeten we nog boeken. De planning ziet er als volgt uit:
Di 29 okt Watkins Glen
Woe 30 okt Niagara Falls
Do 31 okt Toronto hotel Canada's Best Value voor 2 nachten
Vrij 1 nov Toronto, 's avonds naar concert Bon Jovi in Air Canada Center
Zat 2 nov Cleveland
Zon 3 nov Gettysburg
Ma 4 nov Philadelphia
Di 5 nov Philadelphia
Woe 6 nov Elisabeth
Do 7 nov tot en met ma 11 nov New York in hotel en hostel Broadway, kamer zonder badkamer.
We vliegen in de avond weer terug naar Nederland.
We hebben kaartjes voor de Crown Vrijheidsbeeld op vrijdag 8 nov.
Helaas hebben we niet helemaal goed opgelet voor het boeken want helaas zijn de cave of wind tour en de maid of the mist net gesloten een week voor we er zijn.
We willen onderweg ook lekker shoppen in outletmalls dus moet nog even zoeken welke we langskomen, waar hebben ze de minste tax? En als iemand een tip heeft voor een goed niet te duur hotel, graag!
Laatst gewijzigd door Disneygek op 02 aug 2013, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Laurentius
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Rondje noordoosten eind oktober begin november

Bericht door Laurentius »

Wij gaan in september ook een rondje noordoosten maken .
Voor hotels kan ik je hotwire /priceline aanbevelen . Wij hebben daar ons hotel voor Washington en Boston geboekt . Je moet wel op de goede moment proberen boeken dus site regelmatig in de gaten houden . Wij hebben gebruik gemaakt van Hotwire ,en dan de secret deals . Je kan je hier op het forum verder over inlezen .
Niagara Fallsl ... hebben we een BED and Breakfast geboekt: Greystone Manor. De andere hotels vonden wij aan de prijzige kant. En de reviews zien er super uit voor deze b en b .
Voor de mall denk ik dat Prussia Mall in Philadelphia het voordeligst zal zijn . Er loopt hier een topic over .
Veel plezier.
Auto hebben wij bij Autoeurope gehuurd .
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Voor het huren van een auto is USAreisen.de vaak erg voordelig. Je zou daar eens kunnen kijken voor een auto.

Voor Cleveland en Philadelphia kun je inderdaad goed gebruik maken Priceline of Hotwire. Op het forum staat een uitgebreide uitleg over de werking hiervan en hiermee kun je echt voor hele leuke bedragen mooie hotels boeken.

En wat gaaf dat jullie naar Bon Jovi gaan zeg!
Disneygek
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Disneygek »

Bedankt voor de reacties.
Mijn zus heeft een aantal reizen geboekt via priceline dus die heeft er ervaring mee. Maar wij willen graag een kamer met twee aparte bedden, zien het niet zo zitten om elkaar steeds het bed uit te werken, zijn allebei niet gewend om een bed te delen :lol: daarom ben ik een beetje huiverig voor priceline/hotwire.
Zelf heb ik 2 keer een rondreis met een camper gemaakt (rondje Denver en Washington/Oregon) en 2 keer een kampeerrondreis met Djoser gemaakt ( Noordwesten en Alaska). En met mijn familie 3 citytrips (Orlando in een villa, New York en Las Vegas) maar dat was compleet pakket met vluchten en accommodatie. Vroeger, heel lang geleden ben ik met mijn werk langs de oostkust geweest en huurde we vaak voor een paar dagen een auto en gingen we op de bonnefooi ergens heen en zagen we wel waar we uitkwamen. Heb dus weinig ervaring met hotels boeken op voorhand, er is vaak zoveel keus. Maar omdat het in de periode van november al vroeg donker is willen we niet te lang moeten zoeken naar een hotel, zeker niet in het donker. Daarom toch alles vooraf boeken.
Heeft er trouwens iemand ervaring met hotel en hostel Broadway in New York of een van de andere hotels?
We willen in Toronto naar Eaton en in Elisabeth naar Jersey Gardens maar zijn nog op zoek naar outlet.
Neem King of Prussia ook zeker mee in de planning, bedankt.
Laurentius
Amerika-ontdekker

Kan je bij Hotwire/priceline na boeking geen mailtje sturen naar hotel ,met het verzoek om 2 queesnbedden .. Meen dat hier ergens wel gelezen te hebben .
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Je kunt een verzoek naar het hotel sturen of je 2 bedden kunt krijgen. Over het algemeen genomen, krijg je dat ook meest wel. Let op! Dit geldt niet voor New York! Een forumlid heeft dit onlangs nog ondervonden.

Bij Hotwire kun je aangeven met hoeveel personen je bent. Wanneer je hier dus 3 ingeeft, zul je altijd twee bedden krijgen.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Let dan wel op met het invullen van datums, je kunt niet zonder kosten annuleren. In je openingsbericht vlieg je op 28 november naar Newark en overnacht je op 29 oktober in Watkins Glen, dat zou moeilijk kunnen worden. :wink:

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Disneygek
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Disneygek »

Oeps, opgelost :oops:
Bedankt.

3 invullen als personen is een idee, je betaald per kamer toch!
Of moet je dan tax betalen voor de niet bestaande persoon?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je betaalt meestal per kamer, maar soms moet je voor een 3e of 4e persoon bijbetalen, vooral als er een ontbijt inbegrepen is.

Marianne
Disneygek
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Disneygek »

Weer een hotel geboekt, het Diplomat Inn in Niagara falls aan de Canadese zijde.
Via internet voor 31 euro, kamer met 2 bedden!
Heb nog bij de Greystone Manor gekeken maar alleen 2 persoons bedden, ziet er wel goed uit.
En toen kwamen we deze aanbieding tegen, reviews zijn goed.

Iemand nog tips voor Cleveland en Pittsburg?
juanita
Amerika-ontdekker

Bericht door juanita »

King of Prussia is geen outlet mall het is wel een van de grootste malls aan deze kant.

Op dit overzicht vind je een aantal malls die de moeite zijn :

http://philadelphia.cbslocal.com/top-li ... ladelphia/
Disneygek
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Disneygek »

Krijgen net een email dat Clever Hotels.com failliet is gegaan.
Hebben het eerste hotel, Wyndham Garden hotel op Newark bij hun geboekt.
Hopelijk kunnen we ons geld nog terugkrijgen maar heb er niet veel vertrouwen in. :sadcry:
Disneygek
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Disneygek »

We zijn rond!
Alles is geboekt, al heb ik wel een hard hoofd in het eerste hotel, zie de post hierboven.
We hebben een mail gestuurd naar het hotel en die schrijft terug dat de boeking nog steeds actief en prepaid is, dus we wachten af.

We vliegen maandag 28 oktober met Iceland Air naar Newark waar we om kwart over zeven
’s avonds landen en dan doorgaan naar het airporthotel, Wyndham Garden Hotel.
De volgende dag, 29 oktober halen we de huurauto(SUV) op om half 9, geboekt bij Autoeurope, goede tip! En rijden we naar Watkins Glenn voor een wandeling.
De nacht verblijven we in Bath, Budget Inn.
Woensdag 30 oktober rijden we naar Niagara Falls waar we aan de canadese zijde de Diplomatt Inn hebben geboekt.
Helaas vaart de Maid of the Mist niet meer en wordt de Cave of Winds ook al afgebroken maar er is nog genoeg te doen. Iemand nog tips?
Donderdag 31 oktober rijden we naar Toronto waar we 2 nachten in Canada’s Best Value Inn verblijven naast de Sherway Gardens Shopping Mall. We willen graag naar de CN Tower en Eaton Center.
Vrijdag 1 november gaan we ’s avonds naar Bon Jovi in het Canada Air Center.
Zaterdag 2 november rijden we naar Cleveland waar we verblijven in de Red Roof Inn.
Hier willen we naar de Rock en Roll Hall of Fame en de West Side Market bezoeken.
Zondag 3 november rijden we door naar Gettysburg, waar we het National Military Park willen bezoeken, we overnachten in de Days Inn.
Maandag 4 november overnachten we in de Eastbrooke Inn in Ronk, daar gaan we de buurt van Lancaster verkennen en vanuit Gap de Lancaster County Drive rijden en naar Bird in Hand en Intercourse.
Dinsdag 5 november rijden we richting Philadelphia. We hebben gekozen voor een hotel buiten de stad vanwege de hoge prijzen, zeker met een auto erbij.
We willen ook naar de King of Prussia Mall dus hebben we de Comfort Inn Valley Forge geboekt in King of Prussia, naast de Mall.
In Philadelphia willen we naar de Liberty Bell, Love park en misschien naar Rocky (als die er nog staat). Moeten alleen nog kijken waar we makkelijk kunnen parkeren, misschien iemand een tip?
Woensdag 6 november overnachten we in Avenel, Horizon Inn en willen we shoppen in Jersey Gardens.
Donderdagochtend 7 november leveren we de auto op tijd weer in op Newark en gaan we naar New York waar we 4 nachten verblijven in het Broadway Hotel op een kamer met gedeelde badkamer.
Voor vrijdag 8 november hebben we al kaartjes voor de Crown van het Vrijheidsbeeld.
Misschien nog kaartjes kopen voor een sportwedstijd, moet nog even kijken wat er allemaal is.
Voor New York moeten we nog een planning maken maar zeker naar de Roosevelt Air Tram, High Line, Ground Zero en memorial waar we nog kaartjes voor moeten reserveren.
Maandag 11 november vliegen we om 8 uur ’s avonds weer terug vanaf Newark.
Laurentius
Amerika-ontdekker

Check regelmatig de prijzen van je auto bij Autoeurope . Paar weken geleden was de prijs van onze auto zomaar 75 euro lager geworden . Gebeld ( Engelssprekend) en het verschil ging teruggestort worden .Binnen paar dagen was dit inderdaad terug bijgeschreven . prima service
Disneygek
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Disneygek »

Dat is iets om in de gaten te houden, toevallig gisteren gekeken en toen was ie 30 euro duurder.
Bedankt voor de tip! :thumbup:
Hansi1959
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Hansi1959 »

Disneygek schreef:Krijgen net een email dat Clever Hotels.com failliet is gegaan.
Hebben het eerste hotel, Wyndham Garden hotel op Newark bij hun geboekt.
Hopelijk kunnen we ons geld nog terugkrijgen maar heb er niet veel vertrouwen in. :sadcry:
Even een reactie mbt clever-hotels; ook wij hadden via hen een boeking bij een hotel in Palm Springs van 29 sept - 1 oktober.
Bij aankomst kregen we echter te horen dat deze boeking geannuleerd was en dat we voor meer info contact konden opnemen met een telefoon nummer dat ze me gaven. Dat bleek van Navelar te zijn, het moeder bedrijf (?) van Clever-hotels. Zij bevestigden de faillissement toestand van clever-hotels en zeiden niets voor mij te kunnen doen (ik had volgens hen zaken gedaan met clever-hotels en niet met Navelar) behalve het advies om de betaling gedaan met VISA card, te betwisten en zo ons geld terug te krijgen. Ik zag het al zwaar in omdat van een failliete kip natuurlijk geen veren meer zijn te plukken. Op mijn VISA account zag ik echter dat de betaling rechtstreeks aan Navelar was gedaan. En die zijn bepaald niet failliet! (in ieder geval voor zover ik heb kunnen nagaan)
Na contact met VISA kreeg ik een "betwiste transactie formulier" toegestuurd en zeer waarschijnlijk krijgen wij onze betaling terug.
Het hotel had gelukkig nog kamers vrij en zelfs tegen een lager tarief en een gratis upgrade naar een luxe pool-side room :thumbup:

Ik ben er dus wel redelijk zeker van dat ook jullie reservering geannuleerd zal blijken te zijn bij aankomst aan de balie.
Ik hoop dat je betaald hebt met een creditcard omdat dit de enige redelijk zekere manier is om je geld terug te krijgen.
Mvg en toch een fijne vakantie gewenst!

EDIT; ik had bovenstaande ook gepost in een nieuw topic en daar is inmiddels een reactie op gekomen waaruit blijkt dat Navelar ook failliet is.
Of een creditcard betaling wordt terug betaald is dus in tegenstelling tot mijn eerdere opmerking, tamelijk onzeker geworden...
No guts, no glory!
Disneygek
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Disneygek »

Hansi1959, bedankt voor je reactie. We waren er al van uit gegaan dat we het geld kwijt zouden zijn helaas.
Hebbben via hotels.com gelijk maar een nacht geboekt voor bijna dezelfde prijs. Van de week nog even een mailtje eraan wagen of de boeking werkelijk is geannuleerd. We willen niet straks ter plekken nog een keer moeten betalen omdat de reservering nog staat maar het geld niet betaald is. En dan het formulier straks invullen en hopen dat we nog iets terug kunnen krijgen, al lijkt me die kans wel nihil.
Disneygek
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Disneygek »

Iemand trouwens een idee hoe het er bij Watkins Glen uitziet met de herfstkleuren of zijn de meeste bladeren al gevallen?
We hopen nog wel wat mooie herfstkleuren te zien onderweg, misschien in de buurt van Lancaster of zo.
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

We zitten momenteel zo ongeveer op z'n piek met de kleur. Hier is een kaartje voor NY http://fallgetaways.iloveny.com/LANDING ... EPORT.html
Tegen die tijd is de piek voorbij, maar ten zuiden zul je vast nog mooie kleuren zien. Het ligt er ook een beetje aan of een grote storm alles wegblaast.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Hansi1959
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Hansi1959 »

Disneygek schreef:Hansi1959, bedankt voor je reactie. We waren er al van uit gegaan dat we het geld kwijt zouden zijn helaas.
Hebbben via hotels.com gelijk maar een nacht geboekt voor bijna dezelfde prijs. Van de week nog even een mailtje eraan wagen of de boeking werkelijk is geannuleerd. We willen niet straks ter plekken nog een keer moeten betalen omdat de reservering nog staat maar het geld niet betaald is. En dan het formulier straks invullen en hopen dat we nog iets terug kunnen krijgen, al lijkt me die kans wel nihil.
Ik heb gisteren van ICS (VISA card) bericht gekregen dat zij de betwiste betaling terug boeken op mijn card hangende een onderzoek naar de gang van zaken.
Er is een kleine kans dat zij na onderzoek alsnog besluiten dat de transactie niet voor terug betaling in aanmerking komt maar dat is tamelijk onwaarschijnlijk.
Mvg Hans
No guts, no glory!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer