Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis hornbill: rondreis New York - Miami

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
hornbill
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis hornbill: rondreis New York - Miami

Bericht door hornbill »

Hoi allemaal,

Ik ben niet geheel nieuw op dit forum, heb 4 jaar geleden me een keer aangemeld onder een andere naam en heb vervolgens met een vriend New York bezocht en vervolgens 2 weken in Florida vermaakt.
Inmiddels ben ik getrouwd, hebben we 2 zelf geplande rondreizen in Thailand en in Maleisie-Borneo gehad. Mijn vrouw is echter nog nooit in de VS geweest en ik zie het voor volgend jaar ook wel zitten!

Ik weet niet zeker of ik met dit schema goed zit op dit subforum, anders graag verplaatsen :thumbup:

Ik had het volgende schema in mijn hoofd voor 3,5 weken:

1 ams ny
2 ny (citytrip)
3 ny (citytrip)
4 ny-phil (dag phil)
5 phil -wash (dag washington)
6 wash-williamsburg (dag wikkiamsburg)
7 Williamsburg - roanoke
8 roanoke - gatlinburg tenessee (Smokey Mountains)
9 gatlinburg (Smokey Mountains)
10 gatlinburg - savannah
11 savannah (Savannah bezoeken)
12 savannah - St augustine (St augustine bezoeken)
13 st augustine - orlando
14 orlando ??
15 orlando ??
16 orlando - Sarasota?
17 Sarasota ??
18 Sarasota - Key Lagro
19 Key largo (Duiken)
20 Key lagro (Duiken)
21 Key largo
22 Key Largo - Miami
23 Miami (Everlades)
24 Miami

Hebben jullie nog tips voor dit schema? Zouden jullie het hier en daar nog aanpassen?

Alvast bedankt!
Brunette
Amerika-ontdekker

Re: Reis hornbill: rondreis New York - Miami

Bericht door Brunette »

Wow, dat wordt aardig wat kilometers rijden ;-)!!. Wij vliegen over 2 weken op DC en wilden eerst ook naar de Florida Keys, maar gezien de afstand hebben wij ervan afgezien (wij vliegen nl ook weer terug van DC). Nu gaan we op ons gemakkie de andere kant op.

Zelf heb ik een paar keer de afstand NYC - Savannah (onderweg naar New Orléans) gereden en dat is gemakkelijk te doen in de tijd die jullie ervoor uittrekken. Wij zijn totaal onvoorbereid op pad gegaan, hebben uitstapjes gemaakt naar de Smokey Mntns, Asheville, Nashville en een andere keer naar Hilton Head Island en via de noordkant van FL naar Pensacola en dat was allemaal riant binnen een week te doen. Vanaf Savannah naar het zuiden moet ik afhaken, dat hebben wij nog niet gedaan. Maar er zitten reisexperts genoeg hier, hopelijk ook eentje die je goede raad kan geven. Zelf ben ik nogal van de bonnefooi en boeken doe ik niet vaak van tevoren. Behalve dan als ik ergens iets langer dan 1 of 2 nachtjes wil blijven en niet in een hotel, maar verder vind ik die vrijheid en blijheid en het improviseren juist zo leuk.

Tips heb ik niet voor je, ik kan je alleen ondersteunen in het bezoeken van Savannah. Zo'n leuk stadje, ik denk er met heel veel plezier aan terug. Ik wens je alvast een hele mooie reis toe!
If it ain't chocolate, it ain't breakfast...

NJ, PA, MA, NY, DE, DC, MD, VA, TN, NC, SC, GA, FL, AL, MS, TX,CA, AZ, NV
hornbill
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis hornbill: rondreis New York - Miami

Bericht door hornbill »

Hoi,

Bedankt voor je reactie!
Het klinkt misschien raar maar inmiddels hebben we toch maar besloten om New York en het Zuid-Westen van de USA te combineren!
Deze reis houden we nog even tegoed voor de volgende keer :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer