Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Berkeley college new york
-
- Amerika-ontdekker
Berkeley college new york
Heeft er iemand ervaring met deze school, of het een goede en leuke opleiding is enzo?
Het lijkt mij namelijk erg goed en leuk alleen ken ik niemand die ervaring heeft met deze college,
Bedankt, Susanne
Het lijkt mij namelijk erg goed en leuk alleen ken ik niemand die ervaring heeft met deze college,
Bedankt, Susanne
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien doet het helemaal niet ter zake, maar je vader beseft wat dit gaat kosten? ...
En uit nieuwsgierigheid: wat doe je na zo'n opleiding voor werk? (ik ben helemaal niet thuis in die wereld)
En uit nieuwsgierigheid: wat doe je na zo'n opleiding voor werk? (ik ben helemaal niet thuis in die wereld)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Amerika-ontdekker
niveau berkeley
Waar zou je Berkeley met kunnen vergelijken, is dit een HBO Bachelor als je je associate degree daar doet?? Soms is het allemaal een beetje verwarrend!
Groetjes
Groetjes
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht