Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondje noordoosten eind oktober begin november
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Rondje noordoosten eind oktober begin november
Mijn reisgenote heeft het hotel gemaild en er staat nog 1 boeking, de andere is inderdaad gecanceld.
Gelukkig hebben we wel een kamer, het is niet handig om daar 's avonds ter plekke nog wat te moeten zoeken.
Nu ook proberen om via de creditcard het bedrag alsnog terug te krijgen, bedankt voor je info.
Het aftellen is in ieder geval nu echt begonnen.
Gelukkig hebben we wel een kamer, het is niet handig om daar 's avonds ter plekke nog wat te moeten zoeken.
Nu ook proberen om via de creditcard het bedrag alsnog terug te krijgen, bedankt voor je info.
Het aftellen is in ieder geval nu echt begonnen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Bedankt ANY, kijk erg uit naar Watkins Glenn, hopelijk werkt het weer een beetje mee dinsdag.ANY schreef:We zitten momenteel zo ongeveer op z'n piek met de kleur. Hier is een kaartje voor NY http://fallgetaways.iloveny.com/LANDING ... EPORT.html
Tegen die tijd is de piek voorbij, maar ten zuiden zul je vast nog mooie kleuren zien. Het ligt er ook een beetje aan of een grote storm alles wegblaast.
Ik weet dat we eigenlijk te laat zijn voor de mooiste kleuren maar alles is meegenomen.
Zeker meer naar het zuiden hoop ik meer kans te maken.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij waren vorig jaar op 3 oktober in Watkins Glen. Zie hier voor wat foto's. Ik denk dat het ook zonder de herfstkleuren nog mooi is.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4868 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89