Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor reis Z-O Canada en N-O USA
Tips voor reis Z-O Canada en N-O USA
Wij (mijn man en ik, begin dertigers, no kids) willen juni/juli volgend jaar een reis maken van ca. 3 weken in Z-O Canada en N-O USA.
We zijn twee keer eerder in de States geweest (2004 Z-W USA en 2005 Rocky Mountains) en hebben het virus goed te pakken!
Net als de vorige keren willen we een auto huren en dan rondreizen (op de bonnefooi).
We willen graag tips over plaatsen/gebieden/routes die de moeite waard zijn om in onze reis op te nemen.
Het afleggen van lange afstanden is geen probleem, dit zijn we gewend van onze vorige reizen.
Waarschijnlijk vliegen we op New York (goedkoopste qua tickets).
Op ons wensenlijstje staan sowieso New York, Washington DC, Boston, Amish Country, Gettysburg, Niagara Falls en Nova Scotia.
We willen in onze reis graag een mix van natuur, steden en historie.
We hopen op veel reacties, zodat we wederom een droomreis kunnen samenstellen!
Groetjes, Yogibear
We zijn twee keer eerder in de States geweest (2004 Z-W USA en 2005 Rocky Mountains) en hebben het virus goed te pakken!
Net als de vorige keren willen we een auto huren en dan rondreizen (op de bonnefooi).
We willen graag tips over plaatsen/gebieden/routes die de moeite waard zijn om in onze reis op te nemen.
Het afleggen van lange afstanden is geen probleem, dit zijn we gewend van onze vorige reizen.
Waarschijnlijk vliegen we op New York (goedkoopste qua tickets).
Op ons wensenlijstje staan sowieso New York, Washington DC, Boston, Amish Country, Gettysburg, Niagara Falls en Nova Scotia.
We willen in onze reis graag een mix van natuur, steden en historie.
We hopen op veel reacties, zodat we wederom een droomreis kunnen samenstellen!
Groetjes, Yogibear
Laatst gewijzigd door Yogibear op 30 okt 2006, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Tips voor reis Z-O Canada en N-O USA
Heb je ook gekeken naar aanvliegsteden zoals Boston en Washington, DC? Als je nl. in New York een auto huurt ben je in veel gevallen duurder uit dan in bovengenoemde steden. Een uitzondering is Newark, als je daar landt en een auto huurt valt dat in dezelfde prijscatagorie als bijv. Boston en Washington DC.Yogibear schreef:Waarschijnlijk vliegen we op New York (goedkoopste qua tickets).
Op ons wensenlijstje staan sowieso New York, Washington DC, Gettinsburg, Niagara Falls en Nova Scotia.
Zelf ben ik in 2003 en 2005 (herfst) naar het noordoosten geweest. In 2003 heb ik dat gecombineerd met een bezoek aan de zuidelijke staten. In de herfst van 2005 ben ik enkel in het noordoosten geweest.
Steden die een must zijn: Washington DC, New York en Boston. Qua natuur zou je ook een bezoek aan het Shenandoah NP kunnen brengen. Ook de natuur in New Hamsphire is prachtig.
Je kunt er meer over lezen in mijn reisverslagen van 2003 en 2005 (Fall Trip).
Succes met de planning!
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1770 Weergaves
-
Laatste bericht door Ruud2004