Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Groupon hop on hop off

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Anita34
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Groupon hop on hop off

Bericht door Anita34 »

Hallo allemaal,

Ik zag op groupon van NY deze tour: http://www.groupon.com/deals/skyline-sightseeing is het voor de maand juni aan te raden om het 2 dagen te boeken? Ze hebben 3 verschillende tours en die zitten allemaal in dat 1 ticket. Het zijn wel alle plekken die we willen zien, ik vond het niet zo duur want dan hoeven we niet alsnog een metropas of taxi te pakken.

We hebben 4 dagen dus daarvan wilden we dan 2 dagen dan deze tours doen met stops waar we rustig aan kunnen doen.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Alvast bedankt.
LovingNewYork
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Groupon hop on hop off

Bericht door LovingNewYork »

Op zich vind ik het niet heel goedkoop. Je kan dit overal krijgen in NY waar je maar wilt. Er staan voor als ik het goed zeg drie verschillende maatschappijen verkoopertjes op de straat. En als je slim ouderwets kan onderhandelen? Dan krijg je het voor veel goedkoper mee.

Ik heb 42 dollar ervoor betaald. Wat mij wel opviel is dat mijn ticket niet eens bekeken werd bij instappen? Waar koop ik het dan voor?
Anita34
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Anita34 »

Hai,

Het is 65 dollar voor 2 personen en 89 dollar voor 2 personen voor 2 dagen voor de 3 tours.. dat is dan toch niet zo duur? Of had je voor 2 personen 42 dollar betaald?

Was de tour wel een aanrader? Ik lees op het forum verschillende reacties.. ik heb zulke tours wel eens gedaan in andere landen en vond het wel handig om de bekende plekken snel te zien..
LovingNewYork
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LovingNewYork »

Dan is het op zich wel een mooie prijs. Maar toch zou ik aanraden om het met een verkoper te regelen. Als je echt het lef hebt om te onderhandelen? Dan haal je er zoveel extra korting uit. Ik mocht drie dagen hop-on-hop-off voor die 42 dollar. En zoals in mijn topic stond reisde ik alleen.

Het was zeer zeker een aanrader. Je hebt daar drie maatschappijen weet niet alle namen maar die jij hebt heb ik wel gezien. Alle maatschappijen hebben hun eigen kleur. Groen, Geel of Rood. Ik ben met de Groene gegaan. Grey Line is als ik het goed zeg de gele?

Maar de man die bij die Groene werkt zou ik maar al te graag aanraden haha. Was een alleraardigste man die veel over de stad wist. Het stukje van SoHo vond ik extra interessant.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Je kan inderdaad een beetje onderhandelen.

Wij kwamen ergens in de middag zo'n mannetje tegen en vroeg ons of we kaartjes wilden, ja zeiden we maar wel pas morgen, aangezien we voor 2 volle dagen wilde.
Hij zorgde ervoor dat we vanaf dat moment konden rijden EN nog 2 volle dagen kregen.

De kaartje worden niet vaak echt gecontroleerd, maar soms wel, dus het risico loop je wel.

Wij zijn eens met een tour mee geweest, ik geloof dat het in Seattle was. Waarbij ze zeiden ga maar boven zitten dan komt er zo iemand bij je. Wij zaten boven en hebben de tour gereden, maar er kwam niemand langs tot en met de eindbestemming alwaar we ook opgestapt waren. Het personeel verliet de bus en wij ook. Helaas, maar dan ga ik ook niet meer betalen. We hebben in heel veel steden de hop on hop of tours gedaan, dus mag er best 1 gratis zijn.
Op de bon staat ook vaak als je de bon laat zien van een andere stad dat je 10% korting krijgt. Dus bewaar de bon voor je volgende usa tour of andere grote plaats.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

ik denk wel dat je sneller meer korting krijgt als je alleen bent , dat kost hen minder
maar volgens mij zijn er ook nep-verkopers op straat? dan koop je miss een ongeldig kaartje?
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer