Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hulp gevraagd laatste planning

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Matjel
Amerika-ontdekker

hulp gevraagd laatste planning

Bericht door Matjel »

Beste allemaal, ik wil vragen of jullie nog suggesties hebben. Ik heb nu al een heleboel rond:
18-23 juli NYC
23 en 24 juli in de auto naar Buffalo. Onderweg slapen rond Williamsport of Lewisburg, tenzij iemand van jullie een briljante plek heeft die een beetje in de route ligt.
25 juli: vanuit Buffalo naar Letchworth state park, dagje daar rondlopen
26 juli Buffalo
27 juli: rijden naar Ithaca, 's middags naar Watkins Glen State Park
28 juli Watkins Glen State Park, misshien raften?
29 juli - 2 aug ??????????????
En hier ligt het probleem. We willen nog een beetje buiten zijn, maar ook Portland en of Boston bezoeken en langzaam afzakken naar NYC. Maar wat is leuk ertussen? Ik hoorde dat de White Mountains erg bebost zijn en weinig uitzicht bieden, ondanks hun hoogte. Zijn het Adirondack Park en Green Mountain National Forest misschien leuk om te wandelen, raften, varen, fietsen?
In Boston ben ik al geweest, is Portland leuk? Ziet er op Tripadvisor erg leuk uit, maar is het het waard om 2 dagen in Portland te zijn en Boston over te slaan?

3 aug weer in NYC
6 aug vertrek
Het zou heel fijn zijn als ik wat tips kreeg. Ik heb hier al veel reisverhalen gelezen, Tripadvisor uitgeplozen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Internet is leuk, maar het kan ook te veel :wink: zijn.
Dank Matjel
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Re: hulp gevraagd laatste planning

Bericht door dutchie_in_boston »

ik persoonlijk ga liever naar de White Mountains dan de Adirondacks. Adirondacks zijn erg mooi maar er is zo ontzettend weinig wildleven te zien dat ik het bijna een beetje twilight zone spooky vind. White Mountains te bebost is een klacht die ik dus nog echt nooit van bezoekers heb gehoord :lol:. Ga hiken boven de boomgrens, ga Kangamagus Highway rijden, neem de carroad of trein naar de top van Mt. Washington, enz.

Ik neem aan dat je Portland ME bedoeld? Leuk plaatsje, maar na een klein dagje (met een dineetje in Grace Restaurant) zou ik het daar wel hebben gezien. Je zou naar het Maine merengebied kunnen gaan, of bij de kust omhoog - Camden is leuk, Acadia NP is mooi.

Boston vind ik zelf nooit vervelen, maar ik woon er dan ook en heb iets meer insight. Maar ik kan me voorstellen dat je iets nieuws wilt zien.
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: hulp gevraagd laatste planning

Bericht door analogkid »

Je hebt volgens mij helemaal noet zo heel veel tijd. Als ik,het goed begrijp ben je 29 juli nog in Watkins Glen en wil je 4 augustus weer in NYC zijn, dat is dus een dag of 4. Lijkt me niet voldoende om bijv. Acadia of de meren van Maine te bezoeken. Adirondacks zou wellicht nog net kunnen. Vonden wij wel heel mooi. Meer op de route is The Green Mountains of Catskills, maar daar heb ik geen ervaring mee.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer