Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips Comedy clubs/shows?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Fryslan89
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Tips Comedy clubs/shows?

Bericht door Fryslan89 »

Het lijkt me wel leuk om nog een keer een comedy show te zien, maar hebben jullie tips wat leuk is en waar leuke clubs zitten?
Moet je voor zulke avonden ook reserveren of kun je binnenlopen?
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Tips Comedy clubs/shows?

Bericht door Katja »

Welke plaats ga je bezoeken?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

In New York lopen met name op de toeristische plekken in manhattan mensen rond die opzichtig reclame maken voor comedyclubs. (Of ga je niet naar New York?)
Fryslan89
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fryslan89 »

Ja klopt New York, was dit vergeten te vermelden.
Had zelf al wat opgezocht: Gotham Comedy Club? Daar ervaringen mee?
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

De Gotham Comedy Club staat goed bekend.
De Comedy Cellar ook, daar ben ik geweest, was leuk ...
De eerste keer hadden we echt mazzel, was het schijnbaar niet druk en konden we de hele avond blijven zitten ... als het druk is, word je er na 1,5 uur weer uitgegooid voor de volgende lading gasten
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Fryslan89
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fryslan89 »

@ Meyem, heb je zulke shows van te voren geboekt of heb je dat daar gedaan? Zijn die shows snel uitverkocht?
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

van tevoren ...
er staat altijd wel een rij mensen te hopen dat ze er alsnog in kunnen, maar ik heb geen idee wat de kansen zijn .... (hangt ook van je reistijd af, denk ik)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
OriginalMars
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door OriginalMars »

Ga in ieder geval met een grote boog om die gasten van 'Comedy Central' heen op Time Square....

Afgelopen september maakte ik tegen één van die gasten de enigzins bijdehante opmerking of hij dan misschien 'the joke' was, maar hij bleek zelf geen gevoel voor humor te hebben en wilde, midden op Time Square, met ons op de vuist.... Uiteraard bedankten we hier vriendelijk voor en zijn we lachend doorgelopen, maar deze gast was zo doorgesnoven dat hij anderhalf blok verder alsnog achter ons aan kwam (let wel, wij met 3 man elk minimaal 1 tot anderhalve kop groter) om verhaal te halen.

Nadat we nogmaals duidelijk maakten dat we niet van plan waren om op zijn 'avances' in te gaan, en hem feitelijk recht in z'n gezicht stonden uit te lachen nam een vriendelijke agent het over en dat deed 'm dan eindelijk een beetje kalmeren... Een beetje zoeken online leverde o.a. dit op:

http://www.tripadvisor.nl/ShowUserRevie ... _York.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer